PUBG Mobile vs Free Fire

در مورد محبوبیت PUBG Mobile و Free Fire تردیدی وجود ندارد، زیرا هر دو در چند وقت اخیر پایگاه های کاربری مربوطه خود را چندین برابر کرده اند.

هر دو بازی بر اساس قصه خود تجربه های کاملاً متفاوتی از Battle Royale ارائه می دهند. PUBG Mobile یک بازی تیرانداز واقع گرایانه و جدی تر است ، در حالی که Free Fire دارای شخصیت های منحصر به فرد ، پوست اسلحه ، حیوانات خانگی و موارد دیگر است که یک تجربه بازی سرگرم کننده تر را تشکیل می دهد.

این مقاله مقایسه تحلیلی هر دو بازی را بر اساس الزامات ، پشتیبانی FPS ، حالت های بازی و کنترل ارائه می دهد.

Free Fire و PUBG Mobile مقایسه سیستم مورد نیاز:

  •  اندروید:

نسخه اندروید (حداقل) PUBG Mobile روی Android 5.1.1 یا بالاتر قابل اجرا است ، در حالی که Free Fire به Android 4.1 یا بالاتر نیاز دارد. رم Free Fire می تواند بر روی دستگاه های 1 گیگابایتی RAM روی کاغذ اجرا شود ، در حالی که در واقعیت ، بازی برای کارکرد موثر به حداقل 2 گیگابایت رم نیاز دارد.

  • رم:

از طرف دیگر ، PUBG Mobile به حداقل 2 گیگابایت رم نیاز دارد اما عملاً در دستگاه های رم 3 گیگابایتی به طور کارآمد کار می کند.

  • پردازنده:

پردازنده هر دو بازی با مشکلات زیادی در زمینه عقب ماندگی و کندی روبرو شده اند. بنابراین ، هر دو بر اساس نیاز سیستم خود به یک پردازنده سازنده نیاز دارند.

برای PUBG Mobile ، کاربران باید دارای پردازنده سری Qualcomm Snapdragon 6 باشند در حالی که Free Fire روی Qualcomm Snapdragon 480 یا بالاتر قابل اجرا است. هر پردازنده معادل Mediatek نیز نتایج مشابهی را برای هر بازی ارائه می دهد.

  • حجم:

حجم دانلود Free Fire دارای حجم بارگیری 716 مگابایت است ، در حالی که PUBG Mobile یک بازی سنگین است ، به بیش از 1 گیگابایت فضا بر روی یک دستگاه نیاز دارد. هر دو بازی دارای بسته های مختلف منابع اضافی هستند ، PUBG Mobile دارای فایل های بزرگتر است.

PUBG Mobile می تواند خروجی 90 FPS را ارائه دهد در حالی که Free Fire نرخ فریم 60 FPS را ارائه می دهد. PUBG Mobile می تواند خروجی 90 FPS را ارائه دهد در حالی که Free Fire نرخ فریم 60 FPS را ارائه می دهد. PUBG Mobile دارای گرافیک Ultra HD و تنظیمات نرخ فریم فوق العاده است که می تواند تجربه ای واقعی با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه را امکان پذیر کند. نرخ فریم با یک گوشی هوشمند رده بالاتر می تواند تا 90 فریم در ثانیه عکسبرداری کند. Free Fire از سوی دیگر ، دارای تنظیمات Ultra مشابهی برای گرافیک در هنگام FPS بالا برای نرخ فریم است. این بازی می تواند نرخ فریم 60 FPS را ارائه دهد که تجربه بازی را افزایش می دهد.

https://pubgpay.com/product-category/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ac%d9%85-%d9%81%d8%b1%db%8c-%d9%81%d8%a7%db%8c%d8%b1/

کنترل ها و تنظیمات کنترل ها:

PUBG Mobile و Free Fire مجموعه ای از کنترل های قابل تنظیم را ارائه می دهند. بازیکنان می توانند طرح HUD خود را با تنظیم دکمه های صفحه نمایش تغییر دهند. به غیر از کنترل ها ، تنظیمات مختلف دیگری نیز در رابطه با گرافیک و حساسیت وجود دارد. در PUBG Mobile ، بازیکنان می توانند با ژیروسکوپ ، حساسیت دوربین ، TPP ، FPP ، گرافیک ، انتخاب ، محدوده و موارد دیگر سفارشی سازی بیشتری کنند.

بازیکنان Free Fire همچنین دارای گزینه های سفارشی سازی هستند ، اما از نظر اندازه فشرده بازی بسیار محدود هستند. آنها می توانند حساسیت ، صفحه نمایش ، کنترل ها و موارد دیگر را با تعداد محدودی از گزینه ها تنظیم کنند.

حالت های بازی PUBG  Mobile:

لیست حالت های اصلی و حالت های فرعی در پنج BR و نقشه های MP مختلف در PUBG Mobile در زیر آمده است:

1) کلاسیک (رتبه بندی): حالت BR (پنج نقشه)

2) Evoground (رتبه بندی): Mission Ignition (یک نقشه)

3) بازی مسابقه سریع (سه نقشه) جنگ (یک نقشه) آموزش تک تیرانداز (سه نقشه)

4) آرنا (نقشه های چند نفره): Team Deathmatch (دو نقشه) آموزش ورزشگاه (دو نقشه) بازی تفنگ (دو نقشه) تسلط (یک نقشه) حمله (یک نقشه)

PUBG Mobile vs Free Fire

حالت های بازی Free Fire:

در دو نقشه BR و MP اضافی به شرح زیر است:

1) دارای رتبه BR

2) دارای رتبه CS

3) نبرد رویال

4) گرگ تنها

5) Clash Squad

PUBG Mobile vs Free Fire

هر دو بازی حالت های بازی زیادی را در نقشه های مختلف ، BR و MP ارائه می دهند.

 

امیدواریم این مقاله اطلاعات مفیدی از این دو بازی در اختیارتون گذاشته باشه

پابجی پی همراه شما برای بهترین شدن.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

1 دیدگاه برای “PUBG Mobile vs Free Fire

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت