Pubg mobile lite یا Free fire

در حال بارگذاری ویدئو ...

فیری فایر یکی از رقیبان پابجی لایت به تازگی به علت بن شدن پابجی در کشور هند محبوبیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده . هر دو بازی به علت مود بتل رویال شباهت زیادی به یکدیگر دارند اما با اینحال تفاوت هایی نیز بین این دو بازی وجود دارد که در این مقاله به آن ها میپردازیم.

1- واقعی بودن

بسیاری از پلیرها معتقدند که صدای تیر تفنگ ها در پابجی  بسیار به واقعیت نزدیک هستند به طوری که فقط با شنیدن صدای شلیک میتوانیم بفهمیم که تفنگی که در دست دشمن است چه نوع تفنگی است. اما وقتی که بحث گرافیک به میان می آید میشود گفت که گرافیک پابجی به نسبت واقعی تر از فیری فایراست در حالی که فیری فایر به دلیل گرافیک انیمیشن مانند خود معروف است.

2- مپ

هر دوی این بازی ها دارای مپ های جذاب هستند. فیری فایر دارای سه مپ به اسم های کالاهاری ، برمودا و پورگاتوری است ئر حالی که پابجی لایت دو مپ به اسم های وارنگا و گلدن وودز است. این تنوع باعث میشود که بازیکنان هنگام بازی کمتر احساس خستگی و تکراری بودن کنند

3-تعداد دانلود ها

با اینکه هر دو بازی بازی های معروفی هستن بازی فیری فایر تعداد دانلود های بیشتری نسبت پابجی موبایل لایت داشته است (فیری فایر در گوگل پلی بیش از 500 میلیون دانلود داشته و پابجی موبایل لایت بیش از 100 میلیون)ولی این تفاوت به دلیل وجود نسخه ای با کیفیت بهتر از پابجی است که باعث میشود گیمرها اول به سراغ آن نسخه از بازی بروند.

4-تعداد بازیکن

هر دست بازی در هر دو بازی هیجان اور است و تقریبا 15-20 دقیقه طول میکشد ولی در پابجی لایت تعداد بازیکنان در هر دور از بازی 10 عدد بیشتر است پس امکان درگیری در آن بیشتر از فیری است که میتواند این بازی را جذاب تر کند.

5-شخصیت ها 

فیری فایر بخاطر تعداد زیاد کاراکتر هایش شناخته میشود.هر کدام از 27 شخصیت بازی یک قابلیت مخصوص به خود را دارد .ولی در مقابل پابجی موبایل فقط دارای یک شخصیت است دارد که فقط ظاهر آن را میتوانید عوض کنید.

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

1 دیدگاه برای “Pubg mobile lite یا Free fire

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت