لوت کردن در مپ ارنگل

لوت کردن در مپ ارنگل
در حال بارگذاری ویدئو ...

لوت کردن در مپ ارنگل پابجی نکاتی دارد. این مپ که جزو محبوب ترین مپ های بازی به شمار می رود مکان های مختلفی دارد و لوت کردن در هر کدام از بخش های آن نکات خاص خود را دارد و بازیکنان باید بر اساس سبک بازی خود منطقه فرود را مشخص کرده و سپس به لوت کردن بپردازند. پس با ما همراه باشید تا نکات لوت کردن در مپ ارنگل را برای شما توضیح دهیم.

میلیتاری بیس یکی از محبوب ترین و بهترین مکان ها برای لوت کردن در مپ ارنگل میباشد. این مکان پر از قطعات و اسلحه های مختلف است و به شما از همان ابتدا قدرت زیادی می دهد و همچنین فرود در آن بسیار راحت است. پیشنهاد ما این است که در ساختمان c شکل فرود بیایید زیرا لوت زیادی در آن وجود دارد. با این حال احتمال رو به رو شدن با دیگران در این منطقه زیاد است پس مراقب باشید.

مدرسه یا اسکول هم جزو مکان های خوب بازی به شمار می رود. مخصوصا اگر به سالن بزرگ که در آن صندلی های زیادی قرار دارد. در این منطقه لوت به فراوانی یافت میشود و شما میتوانید به راحتی در این منطقه به گشتن بپردازید.

منطقه بانگالوز محبوبیت زیادی در بین پلیرها ندارد زیرا در این منطقه لوت زیادی برای لوت کردن پیدا نمی شود اما اگر شما اندکی صبور باشید میتوانید لوت مناسبی در این منطقه پیدا کنید و به دلیل اینکه دیگر پلیرها زیاد به این منطقه نمی آیند تمامی لوت آن برای شما خواهد و به راحتی می توانید تجهیزات مناسب خود را در آن پیدا کنید و به رقابت بپردازید. به یاد داشته باشید که در هر منطقه ای که باشید اگر انبار پیدا کردید حتما به آن سر بزنید ، زیرا در انبار ها معمولا لوت مناسبی پیدا میشود. از دیگر مکان هایی که میتوانید لوت مناسبی در آن پیدا کنید نوورپنویی است که در بالای کانتینر های موجود در این منطقه لوت های بسیار مناسبی پیدا میشود. 

امیدواریم بتوانید با یادگرفتن این مناطق و پیدا کردن قلق هر منطقه بازی جذاب تری را داشته باشید و بتوانید لوت کردن در مپ ارنگل را به خوبی یاد بگیرید.

شما از اینجا میتوانید تریلر نسخه جدید پابجی موبایل را مشاهده کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت