فنک در کالاف دیوتی موبایل

فنگ در کالاف دیوتی موبایل
در حال بارگذاری ویدئو ...

فنک در کالاف دیوتی موبایل یکی از SMG های بازی به شمار می رود که دمیج زیادی در فاصله نزدیک به دشمن وارد می کند. این تفنگ توسط پرو پلیرها یا همان پلیرهای حرفه ای زیادی استفاده می شود و آن ها با انتخاب این تفنگ به سبک راشر بازی میکنند ، یعنی اینکه به درون دشمنان نفوذ کرده و سپس شروع به تیراندازی می کنند.

فنک در کالاف دیوتی موبایل قدرت زیادی دارد اما رنج آن کم است بنابراین پیشنهاد میکنیم که از یک خفه کن استفاده کنید تا بتوانید رنح بیشتری با این تفنگ داشته باشید و به دشمنان دورتر هم تیراندازی کنید. همچنین خفه کن اجازه می دهد که بی سر و صدا تیراندازی کنید و به این صورت جای شما لو نمی رود. البته مقداری سرعت نشانه گیری را کاهش می دهد اما به دلیل سرعت نشانه گیری بالای خود تفنگ این قضیه چندان به چشم نمی آید.

بعد از آن به سراغ لیزر می رویم که به شما اجازه می دهد که دقیقا خاصیت منفی خفه کن را خنثی کند و به شما اجازه دهد سرعت نشانه گیری خود را بالا ببرید و همچنین مقدار پخش شدن تیر هنگام تیراندازی مداوم را هم کاهش می دهد.

لوله ی کوتاه مورد بعدی است که برای تفنگ فنک در کالاف دیوتی موبایل در نظر گرفتیم. این لوله هم به شما اجازه تیراندازی سریع تر را می دهد. برای اینکه لگد اسلحه را کمتر کنید و بتوانید دقیق تر نشانه گیری کنید بهتر است از یک فورگریپ یا همان دسته استفاده کنید.

بعد از آن هم به سراغ خشاب می رویم که با استفاده از یک خشاب با حجم بالا یا همان اکستندد مگزین می توانید تعداد تیر زیادی به دشمنان بزنید و آن ها را از بین ببرید. 

با این تفاسیر فنک یکی از بهترین تفنگ های بازی به شمار می رود و شما تنها کاری که نیاز دارید این است که لگد آن را کم کنید و به رنج آن اضافه کنید تا از قبل هم قوی تر شود.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت