ترفند های ویژه کلش رویال

ترفند های ویژه کلش رویال
در حال بارگذاری ویدئو ...

ترفند های ویژه کلش رویال را برای شما آماده کرده ایم که بتوانید بیش از پیش از این بازی لذت ببرید. کلش رویال در طول سالیان محبوبیت خود را از دست نداده است و با آپدیت های خود توانسته محبوبیت خود را حفظ کند. این بازی یک بازی کاملا استراتژیک است و احتمالات در آن بسیار زیاد است پس با ما همراه باشید.

یکی از این ترفند های ویژه کلش رویال درباره کایتینگ است. کایتینگ به عملی گفته میشود که شما با استفاده از یکی از نیروهای خود نیروهای دشمن را از مسیر خود خارج می کنید و به مسیر دیگر می کشید. یکی از این راه ها استفاده از ماینر است که شما می توانید با استفاده از ماینر در بیس حریف عمل کایتینگ را انجام دهید.

همیشه سعی کنید که با استفاده از نیروهای خود کینگ تاور خود را فعال کنید تا بتوانید در هنگام دفاع قدرت بیشتری داشته باشید. یکی از روش های فعال کردن کینگ تاور استفاده از تورنیدو است که شما میتواند با آن کارت های حریف را کانتر کنید و بعد از آن کینگ تاور را فعال کنید. به این صورت می توانید به راحتی حملات دشمن را دفع کنید و از آن ها جلو باشید.

اگر از ایکس بو استفاده می کنید و ایکس بو شما بر روی تاور حریف لاک شد و شروع به دمیج زدن کرد سعی کنید که با استفاده کارت های خود از او حفاظت کنید. هر چه این کارت بیشتر بر روی زمین دوام بیاورد تاور حریف بیشتر دمیج می خورد پس سعی کنید با کارت هایی نظیر لاگ از نزدیک شدن دشمنان جلوگیری کنید.

یکی دیگر از ترفند های ویژه کلش رویال این است که سعی کنید اگر حریف فقط از یک کارت برای حمله استفاده کرد آن را به وسط نقشه بکشید. تا هر دو تاور شما به آن اتک بدهند. اتک های تاور بسیار سنگین هستند و وقتی هر دو تاور به کارتی ضربه بزنند به راحتی آن کارت از بین خواهد رفت.

شما میتوانید از اینجا درباره ماینر یکی از کارت های بازی کلش رویال بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت