سریع تر شدن در اپکس لجند

در حال بارگذاری ویدئو ...

سریع تر شدن در اپکس لجند ، بازی ای که خود به خود جزو سریع ترین بازی های بتل رویال است کار سختی به شمار می رود. بازی اپکس در بین تمامی بازی های بتل رویال نسبتا از گیم پلی سریع تری برخوردار است و برای این که شما بتوانید در این بازی هم از بقیه سریع تر باشید باید یک سری نکات را یاد بگیرید تا با استفاده از آن ها بتوانید از بقیه جلو بزنید. پس با ما همراه باشید.

در بازی اپکس لجند تفاوتی ندارد که شما چه اسلحه ای در دست گرفته باشید. سرعت راه رفتن با تمامی اسلحه ها با هم برابر هستند و تفاوتی ندارند. تنها کاری که شما می توانید انجام دهید این است که با زدن دکمه غلاف کردن تفنگ آن را غلاف کنید و با دست های خالی شروع به دویدن کنید. 

نکته ی دیگری که برای سریع تر شدن در  اپکس لجند می توانید انجام دهید این است که سعی کنید در تمامی راه هایی که سرازیری هستند سر بخورید. با این کار شما سرعت  بیشتری می گیرید و می توانید وقتی نزدیک به یک مانع شدید از روی آن بپرید. همچنین در موقع سر خوردن شما میتوانید جان خود را پر کنید ، شیلد استفاده کنید و یا خشاب تفنگ خود را عوض کنید. همچنین در صورتی که ماشین یا جعبه ای در انتهای مسیر وجود دارد بر روی آن بپرید و سپس از آن به عنوان یک سکوی پرش استفاده کنید تا همچنان سرعت خود را حفظ کنید.

اگر از فاصله ی زیادی قصد دارید که بر روی زمین بپرید سعی کنید موقع رسیدن به زمین از دکمه ضربه استفاده کنید تا کاراکتر شما با استفاده از پایش جلوی ضربه ناگهانی پرش را بگیرد و به این صورت سرعت شما کم نمی شود. همچنین سعی کنید در موقع استفاده از زیپ لاین بالا بپرید و دوباره زیپ لاین را بگیرید تا بتوانید از تیرهای دشمن جاخالی دهید.

شما می توانید درباره ی پیس کیپر یکی از شاتگان های بازی اپکس لجند از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت