جامپ مستر بازی اپکس

جامپ مستر بازی اپکس
در حال بارگذاری ویدئو ...

جامپ مستر بازی اپکس به کسی گفته میشود که مسئولیت پرش در بازی اپکس لجند را دارد. این فرد باید بهترین مکان برای فرود را انتخاب کند و به طریقی به سمت زمین فرود بیاید که زودتر از دیگران به زمین برسد. این کار یکی از مهمترین کارهای بازی است به این دلیل که انتخاب محل شروع لوت کردن بسیار مهم است و اگر اشتباه باشد ممکن است باعث مردن در همان ابتدای بازی شود و یا اینکه لوت خوبی بدست نیاورید. 

اولین کاری که جامپ مستر هنگام پرش باید به آن دقت کند این است که هنگام پرش باید به سمت پایین نگاه کند. اگر شما از همان ابتدا بخواهید که به سمت مقصد بروید سرعت شما به طور قابل توجهی کم خواهد شد. شما باید همان ابتدا به سمت پایین بپرید و سپس سعی کنید که به سمت مقصد خود بروید. با این کار با سرعت بیشتری به سمت آن خواهید رفت.

بهترین فاصله برای پریدن حدود 400 متر است. این مسافت به شما اجازه می دهد تا در بهترین حالت به سمت زمین بروید و دیگر نگرانی بابت نرسیدن و یا اینکه بقیه خیلی زودتر از شما برسند نخواهید داشت. اما اگر شما میخواهید که به مسافت های دورتر مانند 1300 متر بروید بهتر است که ابتدا به جایی نزدیک آن بروید زیرا رسیدن به همچین مکانی غیرممکن است. در عوض شما به جایی بسیار نزدیک مکان مورد نظر رفته و پس از لوت کردن به سمت مقصد خود حرکت کنید. به یاد داشته باشید که با این کار دشمنان به شما نزدیک نخواهند شد زیرا مقصد شما به اندازه کافی از آن ها دور خواهد بود.

 همچنین جامپ مستر بازی اپکس همیشه باید سرعت خود را همیشه نزدیک به 140 نگه دارد و اگر سرعت شما کمتر شد کافی است که مقداری سر خود را پایین بگیرید تا به سرعت شما افزوده شود. البته سر خود را خیلی پایین نگه ندارید زیرا باعث میشود خیلی به زمین نزدیک شوید و شاید نتوانید به مقصد مورد نظر خود برسید.

شما میتوانید درباره ی بنگلور در بازی اپکس لجند از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت