AKM در بازی پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

AKM یکی از معروف ترین و قوی ترین تفنگ های بازی است که به عبارتی همان کلاشینکف معروف است. این اسلحه به دلیل قدرت شلیک بالایی که دارد بین پلیرها از محبوبیت زیادی برخوردار و جزو تفنگ هایی با بیشترین میزان استفاده محسوب میشود. حالا در این مقاله می خواهیم به شما نکاتی در رابطه با اینکه چگونه میتوان این اسلحه را به قوی ترین حالت ممکن خود استفاده کرد بگوییم.

AKM به دلیل لگد بالایی که دارد باعث میشود نتوان از دوربین های با برد بالا استفاده کرد. زمانی که شما میخواهید با این اسلحه شروع به تیراندازی کنید اسلحه ممکن است به سمت کناره برود به همین دلیل استفاده از دوربین های 4x و بزرگتر برای این تفنگ پیشنهاد نمیشود. به جای آن می توان از دوربین های 3x استفاده کنید.

برای خشاب این اسلحه سعی کنید از خشاب extended quickdraw mag  استفاده کنید. این خشاب نه تنها باعث میشود شما تعداد تیر بیشتری داشته باشید بلکه بتوانید خشاب را با سرعت بیشتری عوض کنید. این خشاب به شما قدرت خیلی زیادی هنگام بازی میدهد و به راحتی می توان دشمنان را از پا درآورد.

بعد از آن شما میتوانید با استفاده از مازل میتوانید لگد بسیار زیاد این تفنگ را کنترل کنید. اسلحه کلاشینکف لگد بسیار زیادی دارد و اگر شما بخواهید از حالت رگبار آن استفاده کنید حتما باید از قطعه هایی برای جلوگیری از لگد آن استفاده کنید که یکی از این قطعات مازل است. پیشنهاد ما این است که اگر به صورت تک تیر از این تفنگ استفاده میکنید از سوپرسور استفاده کنید اما اگر میخواهید که درگیری های نزدیک داشته باشید از کمپرسور استفاده کنید تا بتوانید با گرفتن رگبار بر روی دشمنان آن ها را از پا در بیاورید.

با این توضیحات شما میتوانید به راحتی از بهترین حالت این اسلحه استفاده کنید و دشمنان را پشت سر هم از پا در بیاورید.

همچنین شما میتوانید درباره گان اسمیت بازی کالاف دیوتی موبایل از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت