تفاوت AKM و M416

در حال بارگذاری ویدئو ...

دو تا ازپرطرفدارترین رایفل های بازی AKM و M416 هستند که در این مقاله قصد داریم آن ها را با هم مقایسه کنیم. هر دوی این تفنگ جزو پرکاربرد ترین تفنگ های بازی هستند و قطعا نمیتوان گفت که کدام یک از آن ها نسبت به دیگری برتری دارند پس این مقایسه تنها برای فهمیدن تفاوت بین این دو تفنگ است.

مشخصات تفنگ AKM 

این تفنگ از تیر با انداز 7.62 میلی متری استفاده میکند که باعث میشود از دمیج بالایی برخوردار باشد این تیر همچنین به چند تفنگ مثل KAR98  هم بخورد که به همین دلیل باعث میشود تیر آن تقریبا به سادگی پیدا شود و شما دردسری برای پیدا کردن تیر های این تفنگ ندارید. دمیج این تفنگ 42 است که در بین تمامی تفنگ های هم دسته خود نسبتا از قدرت بالایی برخوردار است که باعث برتری تمام عیار این تفنگ نسبت به تفنگ های شبیه خودش میشود. برد مفید این تفنگ 60 و ثبات آن 34 است که بسیار عالی است اما مشکل این تفنگ سرعت تیراندازی آن در نبرد های نزدیک است.

مشخصات تفنگ M416

این تفنگ با اختلاف پراستفاده ترین تفنگ بازی است که بازیکنان بسیار زیادی از آن استفاده میکنند. این تفنگ از گلوله 5.56 میلی متری استفاده میکند که این گلوله هم جزو گلوله های رایج بازی است که تفنگ های دیگر هم از آن استفاده میکنند. تجهیزات قابل نصب بر روی این تفنگ با اسلحه کلاش یکی است و تفاوت خاصی ندارد اما این تفنگ قابلیت نصب گریپ هم دارد که استفاده از آن را جذاب میکند.

در حالت کلی هر دوی این تفنگ ها قابلیت های نسبتا یکسانی دارند با این تفاوت که تیراندازی با M416  در فاصله نزدیک به دلیل سرعت تیراندازی بیشتر این تفنگ بهتر است اما در فاصله های دورتر تفنگ AKM  به دلیل قدرت تیر بیشتر و لگد کمتر کاربرد بهتری دارد.

شما میتوانید نکات حرفه ای شدن در بازی پابجی موبایل را از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1 (1 رای)

2 دیدگاه برای “تفاوت AKM و M416

  1. マティン گفته:

    سلام مرسی از مطلب خوبتون ولی m416 برای فاصله دور بهتره چون لگد بسیار کمی نسبت به akm داره

  2. پوریا گفته:

    سلام کلا چپه گفتی عمو akm برای فاصله نزدیک میان برد استفاده میکنند m416 برای فاصله دور من خودم akm m416 ترکیبم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت