گان اسمیت کالاف دیوتی

گان اسمیت در بازی کالاف دیوتی موبایل به بخشی گفته میشود که در آن شما میتوانید تفنگ های خود را قبل از ورود به بازی به صورت مناسب تجهیز کنید تا بتوانید در حین بازی دشمنان را از بین ببرید. شما باید بر اساس سبک بازی خود و بر اساس نیاز خود اسلحه های خود را درست کنید. در این مقاله قصد دارید به شما آموزشی درباره این بخش بدهیم.

شما در این بخش فقط میتوانید پنج قطعه روی تفنگ های خود متصل کنید پس باید اینکار را بسیار با دقت انجام دهید. اولین چیز مازل است. این قطعه با قرارگیری بر روی نوک اسلحه به شما یک سری امکانات می دهد از جمله این مزایا میتوان به کنترل لگد اسلحه و خفه کردن صدای آن اشاره کرد. البته به یاد داشته باشید که هر قطعه  مزایا و معایبی دارد که باید با توجه به آن ها انتخاب کنید.

استاک جزو قطعاتی است که در گان اسمیت پیدا میشود. این قطعه که در انتهای اسلحه قرار میگیرد و از جمله مزایای آن میتوان به نشانه گیری سریع تر و همچنین دقت بیشتر هنگام تیراندازی اشاره کرد. البته این قطعه معمولا سرعت حرکت شما را در هنگام تیراندازی اندکی کاهش میدهد. پس باید به این موضوع دقت کنید.

لیزرها جزو قطعاتی هستند که سرعت و دقت تیراندازی شما را تا حد زیادی بالاتر میبرند اما از سوی دیگر عیب خاصی هم ندارند و شما میتوانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. تنها عیب استفاده از لیزر این است که که دشمنان می توانند محل شما را پیدا کنند.

فورگریپ ها جزو بهترین قطعات هستند که به پیشنهاد می شود حتما از آن ها استفاده کنید. این فورگریپ ها به شما این اجازه را میدهند که لگد اسلحه خود را مقدار بسیار زیادی کم کنید و راحت تر به تیراندازی بپردازید. بزرگترین عیب  فورگریپ ها این است که سرعت حرکت شما را اندکی کم میکنند. اما در کل جزو بهترین قطعاتی هستند که شما میتوانید در گان اسمیت از آن ها استفاده کنید.

شما میتوانید از اینجا درباره نحوه تیم پلی بازی کالاف دیوتی موبایل بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت