کلش رویال : حرفه ای شوید

در حال بارگذاری ویدئو ...

کلش رویال بازی کارتی استراتژیک محصولی از کمپانی معروف سوپرسل است که جزو برترین و محبوب ترین بازی های موبایل میباشد. در این مقاله قصد داریم تا نکات مهمی درباره ی این بازی به شما بگوییم که به شما کمک بسیار زیادی در حرفه ای تر شدن خواهد کرد. پس با ما همراه باشید که این نکات را یاد بگیرید.

اسنوبال جزو یکی از کارت هایی است که به شما کمک بسیار زیادی در دفاع کردن خواهد کرد. این کار دمیج زیادی وارد نمی کند و به همین علت اغلب اوقات دست کم گرفته میشود و توسط پلیرها استفاده نمیشود. اما استفاده به موقع و به جای این کارت میتواند به راحتی یک حمله دشمن را خنثی کند و به شما برتری اکسیر بدهد.

رم رایدر یکی از کارت های بازی کلش رویال است که اغلب اوقات در موقع حمله استفاده میشود. نکته ای که در مورد رم رایدر وجود دارد این است که این کارت میتواند بسیاری از مواقع برای دفاع استفاده شود. این کاراکتر با قابلیتی که دارد می تواند هم به کارت های دشمن دمیج وارد کند و هم میتواند آن ها را در جای خود ثابت نگه دارد.

یکی از کارهای که شما میتوانید در باز کلش رویال برای دفاع انجام دهید این است که با استفاده از یک کارت سرباز دشمن را از یک طرف به یک طرف دیگر بکشید. همانطور که در ویدیو مشاهده کردید این کار به راحتی توسط سرباز هایی با اکسیر کم میتواند انجام بگیرد و سرباز دشمن از سمتی به سمت دیگر برود که این کار به شما اجازه میدهد که یا دمیج را بین تاورهای خود تقسیم کنید و یا اینکه به طور کامل سربازهای دشمن را از بین ببرید.

همچنین یکی از ترکیب های محبوب بازی رم رایدر و اسنوبال است. همانطور که شما میدانید رم رایدر توانایی این را دارد که دشمن ها را در جای خود ثابت نگه دارد. شما میتوانید با استفاده از اسنوبال دشمنان را پخش کنید و سپس با رم رایدر در جای خود ثابت نگه دارید تا بتوانید تاور دشمن را از بین ببرید.

شما میتوانید از اینجا درباره تانک های بازی کالاف دیوتی موبایل بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت