وسایل نقلیه پابجی

از آنجایی که نقشه‌های بازی پابجی وسعت بسیار زیادی دارند، استفاده از اتومبیل یا وسیله نقلیه‌ی مناسب، کمک زیادی به شما خواهد کرد. گاهی لازم است چند کیلومتر راه برای رسیدن به منطقه امن بپیماید و پیاده رفتن چنین مسیری، کار اصلاً ساده‌ای نخواهد بود. حریف نیز امکان شلیک دقیق را نخواهد داشت و مگر آنکه با تک‌تیرانداز و در فاصله‌ای دور کمین کرده باشد و در این حالت، بهتر است از رانندگی در جاده‌های خطرناک دوری کنید.

توسعه‌دهندگان پابجی در فصل نهم، امکان تیراندازی از داخل اتومبیل را نیز اضافه کردند. کافی است یک کنترل خودرو را برعهده بگیرد و دیگری نیز از پنجره، دشمنان نزدیک را از پا درآورد. در ادامه به معرفی کامل وسایل نقلیه خواهیم پرداخت.

اتوبوس‌ها یکی از وسایل نقلیه پر سر و صدا و بزرگ بازی پابجی هستند. اولین نمونه که مینی‌بوس نام دارد، امکان حمل ۶ نفر را دارد. میزان جان مینی‌بوس از تمامی وسایل نقلیه دیگر در بازی بیشتر است و اگر یکی از آنها را پیدا کردید، خیالتان راحت باشد که قادر به طی مسافت زیادی با آن خواهید بود. تنها نقطه‌ضعف مینی‌بوس، موتور آن است که امکان شتاب‌ گرفتن و بالا رفتن از شیب‌های تند را به کاری بسیار دشوار تبدیل کرده است. مینی‌بوس را می‌توان به عنوان کاور نیز استفاده کرد و برای حریف تله گذاشت.

 

اتومبیل‌های اسپرت نیز از دیگر خودروهای پابجی هستند که امکان حمل دو نفر را دارند و بیشتر به درد گروه‌های دونفره می‌خورد. بهترین نوع این خودروها Mirado نام دارد که تنها در نقشه‌ی صحرایی میرامار یافت می‌شود و دارای قدرت تحمل گلوله زیادی است. معمولاً این خودرو در مناطق مرکزی شهر پیدا می‌شود و در گوشه‌ها، امکان یافتن میرادو را نخواهید داشت. با توجه به سرعت ۱۵۲ کیلومتر در ساعت، این بهترین گزینه برای فرار از منطقه خطر و رسیدن به منطقه امن است. تنها حواستان به سر و صدای خودرو باشد. مدل‌های دیگری از خودروهای اسپرت پیدا می‌شوند که کارایی مشابهی دارند.

علاوه بر اتومبیل‌، قایق‌های تندرو نیز دیگر وسایل نقلیه بازی پابجی هستند که در نقشه‌های مخصوصی یافت می‌شوند. برای نمونه قایق‌های تندرو تنها در ارانگل، میرامار و سانهوک یافت می‌شوند و بهترین ابزار برای حرکت داخل دریاچه و رسیدن به منطقه‌ی روبه‌رو است. معمولاً قایق‌ها چندان در پابجی به کار برده نمی‌شوند و اگر ترجیح می‌دهید از آنها استفاده کنید، بهتر است جک اسکی را امتحان کنید که سرعت بسیار بالا و قدرت مانور بیشتری نسبت به قایق‌های تندرو دارد.

موتورسیکلت از جمله وسایل نقلیه به درد بخور پابجی است که انواع و اقسام‌ آنها در بازی پیدا می‌شود. برای نمونه موتورسیکلت‌های تندرو وجود دارد که برای فرار از منطقه خطر بسیار مناسب است، البته دشمن می‌تواند به سادگی شما را از دور مسابقه حذف کند و به همین دلیل، حواستان به اطراف باشد. از دیگر مدل‌های موجود باید به موتور خاکی، اسکوتر و توکشای اشاره کرد که همان سه‌چرخه‌های مشهور کشور هند است و امکان حمل سه نفر را به صورت هم‌زمان دارد.

 

اگر این وسایل نقلیه نظر شما را به خود جلب نکرده، می‌توانید از خودروهای آف‌رود، سدان‌ها و کامیون استفاده کنید. هر کدام از این وسایل نقلیه، دارای مدل‌های متفاوتی است که کارایی یکسانی دارند و شما را به منطقه‌ی امن می‌رسانند. خبری از بالگرد در بازی پابجی نیست و نمی‌توانید همانند وارزون به هوانوردی در نقشه و حذف حریف بپردازید. دقت کنید که امکان ترکاندن لاستیک خودروها وجود دارد و اگر نمی‌خواهید بقیه از اتومبیل شما استفاده کنند، بهتر است پس از پیاده شدن، هر چهارچرخ را پنچر کنید. همچنین حواستان به حریف باشد که ممکن است همراه شما سوار خودرو شود و کار دستتان بدهد.

 

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت