هات دراپ پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

هات دراپ به مکان هایی گفته میشود که مقدار بسیار زیادی لوت وجود دارد اما به همین دلیل احتمال وجود دیگر بازیکنان هم در این مکان ها بیشتر است. ریسک پایین آمدن در این مکان ها بیشتر است اما شما میتوانید با اینکار به مقدار بسیار زیادی لوت برسید و در درگیری ها کیل های زیادی بدست آورید. در این مقاله قصد داریم نحوه زنده ماندن در این مکان ها را به شما معرفی کنیم و توضیح دهیم.

در هات دارپ ها اگر نتوانستید تفنگی پیدا کنید سعی کنید از مشت یا اسلحه های نزدیک زن مانند شمشیر و دیگر چیزها استفاده کنید. این اسلحه ها اگر چه زیاد کاربردی نیستند اما سرعت زیادی دارند و برای ابتدای بازی بسیار مورد استفاده قرار میگیرند. شما میتوانید با این اسلحه ها به سرعت به دنبال حریف بروید و از آن ها را از پا در بیاورید.

در هات دراپ ها سعی کنید تا جایی که میتوانید از شاتگان یا smg استفاده کنید این اسلحه ها برای نبردهای نزدیک بسیار کاربردی هستند و به شما اجازه میدهند تا تاثیر بیشتری در نبردها داشته باشید. شاتگان به دلیل قدرت بالا در فواصل نزدیک و smg به دلیل سرعت تیراندازی بالا مورد استفاده قرار میگیرند.

نکته دیگر هات دراپ ها هایگراند است. هایگراند به این است که شما در ارتفاع بالاتری از دشمن حضور داشته باشید. در بازی های بتل رویال داشتن هایگراند بسیار حائض اهمیت است چون تیراندازی به بالای سر بسیار دشوارتر است.

بودن در هات دراپ ها به شما برای بالا بردن تعداد کیل هایتان بسیار کمک میکند و همچنین به شما این اجازه را میدهد تا در میانه مپ حضور داشته باشید. معمولا این مکان ها شانس بیشتری برای حضور در حلقه های بعدی استورم دارند. البته در ابتدا ممکن است برای شما حضور در این مکان ها اندکی با دشواری همراه باشد که با تمرین میتوان این مشکل را برطرف کرد. حضور در مکان های شلوغ بسیار به به شما در حرفه ای شدن کمک میکند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت