نشانه گیری حرفه ای در پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

در ادامه نکاتی برای برنده شدن نشانه گیری یکی از مهم ترین بخش هایی از بازی برای بردن است.با نشانه گیری گیری خوب شما می توانید هر دشمنی را بکشید.ما چند روش مختلف برای بهتر شدن نشانه گیری به شما یاد میدهیم.با انجام دادن این کار ها در حد 30 دقیقه در روز یک بازیکن قطعا می تواند نشانه گیری خودش رو بهتر کند.
1-aim assist فعال کنید
با روشن کردن این گزینه شما با حرکت دادن نشانه خود به سمت دشمن به صورت دقیق تر و به صورت اتوماتیک دشمن را نشانه میگیرد.این گزینه کمک زیادی به شما در نشانه گیری خواهد کرد پس میتوانید از آن استفاده کنید.
2-نشانه خودتون رو مشکی کنید
همیشه نشونه بازی رو به رنگ مشکی تغییر بدهید.در حالت مشکی شما می توانید در فضای روشن دشمن را راحت تر ببینید.رنگ های مشکی و قرمز گزینه های ایده عالی برای رنگ دوربین اسلحه شما می باشد و لی رنگ های روشن مثل زرد و سفید در نشانه گیری شما اختلال ایجاد میکنند.شما حتی اگر از رد دات استفاده می کنید می توانید حالت ایم گرفتن  را هم تغییر دهید.
3-از آی باتن(Eye button) به عنوان نشانه استفاده کنید
شما می توانید این دکمه را در وسط نشانه خودتان قرار دهید و نشانه وسط صفحه شما برای نشانه گیری بهتر بزرگ تر می شود.
شما برای انجام اینکار می توانید به بخش تنظیمات > کنترل بروید و این دکمه را در وسط صفحه قرار دهید.در حال حاضر خیلی از بازیکنان حرفه ای این کار را انجام میدهند.
4-برای نشانه گیری از انگشت شصت خودتون استفاده کنید
اگر شما از انگشت های دیگری برای نشانه گیری استفاده می کنید سعی کنید از انگشت شصتتان استفاده کنید.در کل بازیکنانی که از انگشت شصت استفاده میکنند سرعت عمل بالا تری دارند و با دقت بیشتری میتوانند این کار را انجام دهند.
از کمپ تمرینی استفاده کنید
به کمپ تمرینی بروید تفنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.تجهیزات قوی ای روی آن نصب نکنید تنها یک دوربین با برد مناسب انتخاب کرده وشروع به تیراندازی کنید. سعی کنید در حال حرکت نشانه خود از تیراندازی دست نکشید و همیشه تلاشتان بر این باشد که سر را نشانه بگیرید.برای اینکه بتوانید با یک خشاب همه علامت ها را بزنید میتوانید از خشاب با تعداد تیر بیشتر استفاده کنید. این تمرین را هر روز تکرار کنید.
سعی که از تمامی قسمت های کمپ تمرینی استفاده کنید تا تیراندازی در تمامی موقعیت ها را یاد بگیرید. فراموش نکنید که تیراندازی از درون وسیله نقلیه نیز بسیار با اهمیت است پس فراموش نکنید که آن را هم تمرین کنید. دقت کنید که تفنگ مورد علاقه خود را همیشه پیدا نکنید پس سعی کنید از تفنگ های متفاوت هنگام انجام تمرین ها استفاده کنید.

شما میتوانید نکات بازی کالاف دیوتی موبایل را از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت