نبرد های نزدیک : پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

نبرد نزدیک اتفاقی است که خیلی زیاد ممکن است در بازی اتفاق بیافتد. هر چقدر که دایره بازی کوچک تر میشود شما هم باید برای آن آماده تر باشید چون فضای زیادی برای مانور وجود ندارد و شما مجبورید از نزدیک به حریفان تیراندازی کنید. در این مقاله قصد داریم تا چند نکته مهم درباره ی نبرد های نزدیک به شما بگوییم تا بهتر بتوانید آن ها را مدیریت کنید.

1- همیشه حرکت کنید

وقتی نزدیک کسی هستید و او مداوم به شما تیراندازی میکند سر جای خود خشکتان نزند. بلکه شروع به حرکت کنید تا تیرهای او به شما نخورد و بتوانید او را گیج کنید. اگر میدانید که نمیتوانید دشمن را بکشید و میخواهید فرار کنید سعی کنید این کار را بدون تفنگ انجام دهید چون سرعت کاراکتر شما هنگام حرکت کردن بدون تفنگ بیشتر است و سریعتر میتوانید فرار کنید.

2- از مشت هایتان استفاده کنید

اگر اول بازی هست و تفنگ های کاربردی را هنوز پیدا نکردید و مجبور شدید وارد نبرد های نزدیک شوید به جای فرار کردن برای پیدا کردن تفنگ میتوانید از مشت هایتان استفاده کنید. در نبرد های نزدیک وقتی دشمن به شما تیراندازی میکند با سرعت حرکت های زیگزاگ انجام دهید و سپس با مشت به او ضربه بزنید. مشت هایی که به سر وارد شوند از دمیج قابل توجهی بهره مند هستند.

3- از رگبار استفاده کنید 

در نبرد های نزدیک اگر میبینید تعداد زیادی از دشمنان نزدیک شما هستند از رگبار ها استفاده کنید. با رگبارها شما میتوانید دشمنان را حتی هنگامی که سوار ماشین هستند هم بکشید. شما میتوانید از تفنگ های نیمه رگبار هم با یک خشاب که بتواند تعداد تیر بیشتری حمل کند هم اینکار را انجام دهید. در نبرد های شلوغ این کار حتما با کیل همراه خواهد بود.

البته شما میتوانید از شاتگان ها هم در نبرد های نزدیک استفاده کنید با این نکته که تمرین کنید تیرهای شاتگان را به سر حریف بزنید تا آن ها سریع تر کشته شوند. به این خاطر که سرعت تیراندازی با این تفنگ پایین است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت