مسابقات فورتنایت فصل هشتم

زئیات مسابقات فورتنایت در فصل هشتم چپتر دوم اعلام شد

جزئیات مسابقات فورتنایت در فصل هشتم چپتر دوم اعلام شد

با اتمام این سری از مسابقات FNCS، فصل مسابقات فصل هفتم چپتر دو فورتنایت نیز به پایان می‌رسد. در همین حین اما چیزی تا آغاز مسابقات فورتنایت در فصل هشتم این چپتر باقی نمانده است. جزئیات مسابقات این فصل را در ادامه می‌توانید بخوانید.

پیش فصل آرنای (Arena) فصل هشتم

در فصل هشتم نیز پیش فصل آرنا ادامه خواهد یافت. اپیک گیمز همه‌ی آیتم‌ها و قابلیت‌های جدید را زیر نظر دارد و آیتم‌هایی که در حال حاضر وجود دارند و ممکن است به بخش رقابتی بازی برگردند را نیز دوباره ارزیابی خواهد کرد. امتیازهای آرنا نیز از فصل هفت به فصل هشت انتقال پیدا می‌کنند.اما در تاریخ بیست و هشتم سپتامبر صفر خواهند شد تا به بازیکنان فرصت داده شود تغییرات جدید بازی را به شیوه درستی امتحان کنند. همچنین یک تورنومنت دست گرمی امتحانی برای پیش فصل در نظر گرفته شده است.

این امتحان به شکل یک انتخابی FNCS در آخرهفته‌ی بیست و چهارم تا بیست و ششم سپتامبر برگزار خواهد شد.

 

مسابقات FNCS فصل هشتم در تاریخ چهاردهم اکتبر شروع خواهند شد

همانطور که تغییرات کمی در FNCS فصل هفتم ایجاد شده است، چندین تغییر نیز در فصل هشتم شاهد خواهید بود. در FNCS این فصل، در یک هفته از مسابقات شامل نیمه‌نهایی و فینال، دو نفر به مرحله بعد راه پیدا خواهند کرد که طبق این پروسه انتخاب خواهند شد:

نکته: تاریخ‌ها برای منطقه خاورمیانه یک روز زودتر از چیزی که در زیر اشاره شده هستند.

مرحله انتخابی FNCS (15-17 اکتبر و 22-24 اکتبر)

اپیک گیمز تعداد انتخاب‌شدگان را کم کرده و تعداد تیم‌هایی که مستقیما به فینال خواهند رفت را افزایش داده است. در حال حاضر پنج تیم برتر (در گذشته سه تیم برتر) از هر کدام از مسابقات مرحله انتخابی بدون شرکت در نیمه‌نهایی، مستقیما در مرحله فینال بازی خواهند کرد.

از آن‌جایی که معمولا اختلاف امتیاز بین پنج تیم برتر و بقیه انتخاب‌شدگان زیاد است، این تغییر مثبتی در مسابقات خواهد بود. این تغییر به بقیه تیم‌ها اجازه می‌دهد به قله‌ی رقابت دسترسی داشته باشند. چیزی که زمان زیادی در دست بهترین تیم‌ها -که از این به بعد به صورت مستقیم به فینال راه پیدا خواهند کرد- بوده است. یک فصل FNCS کوتاه‌تر نیز برای فراهم سازی رویداد آخر سال FNCS و دیگر رقابت‌ها، ضروری است.

نیمه‌نهایی (28-29 اکتبر)

نیمه‌نهایی‌ها نیز در این فصل FNCS کمی تغییر کرده‌اند. اپیک گیمز نگاه دقیقی به Reboot Roundهای فصل‌های قبل انداخته و با توجه به کیفیت و نوع برگزاری آن‌ها در مناطقی که 6 مسابقه کامل بعد از منحل شدن داشتند تصمیم به ایجاد برخی تغییرات گرفته است. به دست آوردن یک ویکتوری رویال در هر مسابقه‌ی تورنومنت، اوج دستاوردهای فورتنایت است. اپیک می‌گوید:

ما مشتاقیم تا ویکتوری رویال‌های مبتنی بر عمل بیشتری را در این فصل فراهم کنیم!

حالا که فقط 66 تیم برتر (که قبلا 99 تیم بوده است) از هر منطقه برای از سرگیری امتیازات (2 هیت یا heat) انتخاب می‌شوند،‌ مسابقات کمی جدی‌تر خواهد شد. روز اول نیمه‌نهایی به صورت چهار مسابقه در هر هیت برگزار خواهد شد. چهار تیم برتر هر هیت در روز اول به مرحله فینال راه خواهند یافت. تیم‌های باقی مانده در هیت بر اساس عملکردشان در هیت‌های جدیدی برای روز دوم تقسیم خواهند شد.

روز دوم نیمه‌نهایی در اصل به همان شیوه‌ی Reboot Round در فصول گذشته عمل خواهد کرد. در هر هیت 6 مسابقه (در مجموع 12 مسابقه) برگزار خواهد شد. برنده‌ی هر مسابقه به مرحله فینال راه پیدا خواهد کرد.

همان‌طور که نیم‌نهایی در این دو روز و با این تغییرات ادامه پیدا می‌کند، شرکت‌کنندگان دست از تلاش برنخواهند داشت! بعد از اینکه تیم‌های بیشتری در هر بازی به مراحل بعد راه پیدا می‌کنند، نقشه و مکان‌ها و موقعیت‌های بیشتری برای تیم‌های باقی مانده به جا خواهند گذاشت که طبیعتا راه را برای اوج‌گیری بازیکنان و طرفداران باز خواهد کرد. تصمیماتی که تیم‌ها در لحظات آغازین بازی اتخاذ می‌کنند در طول این نیمه‌نهایی‌های جدید اهمیت بیشتری دارند.

فینال‌ها یا مراحل نهایی (30-31 اکتبر)

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت