ماینر در کلش رویال

در حال بارگذاری ویدئو ...

ماینر یکی از کارت های بازی معروف کلش رویال است. این کارت جزو لجندری ها محسوب میشود و برای استفاده از آن شما به سه اکسیر نیاز دارید. این کارت بیشتر برای ضد حمله به کار میرود به این صورت که شما دفاع میکند سپس با خرج کردن مقداری کمی اکسیر به دشمن آسیب وارد می کنید.

ماینر جزو آن دسته کارت هایی است که شما میتواند مانند اسپل ها آن را هر جایی از مپ بی اندازید.اگر این کارت توسط حریف دفاع نشود میتواند بین 200 تا 300 بسته به لول آن به تاورها آسیب وارد کند. پویزن یا همان سم ترکیب خوبی با این کارت به شمار می آید چون میتوانید با استفاده از آن در مقابل کارت های پرتعداد دشمن دفاع کنید و همزمان به تاور هم دمیجی وارد کنید.

راز بردن با کارت ماینر این است که شما بتوانید از تاورهای خود محافظت کنید. زیرا این کارت نمیتواند دمیج زیادی وارد کند کاری که شما باید بکنید این است که با کارت های دیگر تاورهای خود را محافظت کنید تا بتوانید بازی را ببرید. کارت هایی مانند نایت ، الکترو ویزارد یا اینفرنو تاور برای دفاع مناسب شما هستند.

همچنین شما برای تقویت اتک ماینر میتوانید از کارت هایی مانند بت یا گابلین ها پشت سر او استفاده کنید تا بتوانید دمیج قابل توجهی به  تاورها وارد کنید. همچنین این کارت ها میتوانند از ماینر در مقابل کارت های حریف از او محافظت کنند تا او بتواند دمیج خود را به تاور وارد کند.

یکی از جاهایی که شما میتوانید از این کارت استفاده کنید هنگامی است که حریف از کارت های خانه استفاده میکند. شما با ماینر به راحتی میتوانید خانه ای مانند پمپ اکسیر که 6 اکسیر برای ساخت آن لازم است را از بین ببرید که این کار استراتژی دشمن را تا حد زیادی به هم می ریزد و نمیگذارد که او طبق نقشه و پلن خود کار کند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت