فرود در اپکس لجند

در حال بارگذاری ویدئو ...

فرود در بازی بتل رویال اپکس لجند شاید به نظر بسیار ساده باشد. اما با رعایت کردن یکی سری از نکات شما میتوانید به مکان های دورتر بروید یا در سریع ترین زمان ممکن فرود بیایید. بسیار از اوقات افراد را میبینید که فقط دکمه پرش را میزنند و با گرفتن دکمه جلو با سر به پایین فرود می آیند. این روش اشتباه است. در این مقاله قصد داریم تا نکات فرود بازی اپکس را برای شما بگوییم.

کاری که شما باید بکنید این است که برای چند ثانیه به صورت مستقیم پایین بیایید. سپس اندکی سر خود را بالا بیاورید و به سوی منطقه ای که میخواهید بروید. این کار را مداوم تکرار کنید تا به مقصد خود برسید. نکته ای که این کار دارد این است که شما باید سرعت خود را حفظ کنید. در بازی اپکس هنگام فرود شما میتوانید سرعت خود را ببینید. زمانی که سرعت شما به حدود 125 رسید دوباره به سمت پایین اوج بگیرید تا سرعت شما به حدود 140 تا 145 برسد.

یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام پریدن دقت کنید کوه ها و تپه ها هستند. موقع فرود سعی کنید در دره ها فرود بیایید. با این کار شما میتوانید تا جایی که میتوانید در پایین ترین سطح ممکن چتر نجات خود را باز کنید. همیشه حواستان باشد که دشمنانی که همزمان با شما فرود می آیند به کدام سمت میروند. همانطور که در مقاله قبل گفتیم شما میتوانید با پینگ کردن آن ها به دوستانتان اطلاع دهید تا آن ها هم از مکان دیگر پلیرها خبر داشته باشند.

یک نکته جالب که در هنگام پرش در بازی اپکس میتوانید به آن توجه داشته باشید این است که شما میتوانید هنگام فرود با استفاده از دکمه سر خوردن روی زمین سر بخورید و با اینکار هم سرعت زیادی میگیرید و میتوانید تا چند ثانیه با سرعت زیادی بدوید هم اینکه شما میتوانید مسافت اندکی را تا طی کنید به اسلحه یا تجهیزاتی که میخواهید برسید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت