ضریب کشتن در بازی پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

 ضریب کشتن در پابجی به تعداد افرادی گفته میشود که فرد قبل از مردن کشته است. در این مقاله قصد داریم به شما نکاتی بگوییم که بتوانید این ضریب را بالا ببرید چون این یکی مهم ترین ویژگی هایی است که هر بازی کن حرفه ای دارد. ضریب بالا به صراحت حرفه ای بودن شما را نشان میدهد.

1- از مناطق شلوغ دوری کنید

برای بالا بردن ضریب مهم ترین نکته این  است که نمیرید برای این کار اولین نکته این است که از مناطق شلوغ دوری کنید. مناطق معروفی هستند که شما تمامی آن ها را میشناسید. مناطقی با مقدار لوت بالا اما همیشه شلوغ که بیشتر بازیکنان همیشه به آن جا میروند. شما ممکن است از آن ها بتوانید زنده بیرون بیایید اما احتمال آن کم است. پس سعی کنید به مناطق بروید که افراد کمتری در آن جا هستند و لوت کردن در آن ها راحت تر و امن تر است.

2- با یارهای همیشگی بازی کنید 

سعی کنید همیشه با دوستانتان یا کسانی که سبک بازی آن ها را میشناسید بازی کنید. زیرا شما سبک بازی این افراد را میشناسید و میدانید که به چه صورت بازی میکنند. شما میدانید آن ها با چه شرایطی حمله میکنند و به چه صورتی لوت میکنند پس هماهنگی شما با آن ها بالاست . سعی کنید هر کدام از شما یک نوع اسلحه متفاوت بردارید تا در درگیری ها از نهایت قدرتتان استفاده کنید.

3- بدون فکر کردن جلو نروید 

خیلی از وقت ها پیش می آید که شما یکی درگیری را میبینید و تصمیم میگیرید که در آن وارد شوید. این کار را بدون فکر کردن انجام ندهید. همیشه تمامی جوانب کار را در نظر بگیرید سپس این کار را انجام دهید. مهمات خود را چک کنید. اسلحه خود را درست کنید و سپس وارد درگیری ای شوید که مطمئن باشید میتوانید از آن جا زنده خارج شوید.

با انجام این کار ها شما میتوانید ضریب کشتار خود را بالا ببرید . ضریبی که یکی از ملاک های اصلی حرفه ای بودن در بازی های شوتر است. شما باید تمامی کار های خود را با استراتژی انجام دهید تا بتوانید راحت تر بازی های خود را ببرید.

شما از اینجا میتوانید در باره scorestreak بازی کالاف دیوتی بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت