سایبرپانک

در حال بارگذاری ویدئو ...

سایبرپانک  بازی معروف این روزها که سر و صدای زیادی به پا کرده است. این بازی یک بازی اپن ورد است که به تازگی منتشر شده است. محبوبیت این بازی تا حد زیادی به خاطر حضور بازیگر معروف کیانو ریوز در آن است که در بین گیمرها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.در این مقاله میخواهیم با معرفی این بازی نکاتی از آن به شما بگوییم تا بیشتر با این بازی آشنا شوید.

اولین نکته در این بازی این است که شما تا میتوانید در آن بگردید. نقشه بازی سایبرپانک بسیار بزرگ است و ماموریت های بیشماری در آن قرار گرفته است چندین مدل خط داستانی دارد و امکانات بسیار زیادی در بازی قرار گرفته است. تا میتوانید از جاهای مختلف بازی دیدن کنید و مطمئن هستم که از اتفاقات بسیار جالبی در این شهر بزرگ برای شما رخ خواهد داد.

ممکن است که شما دقیقا بدانید در بازی سایبرپانک چه میخواهید اما بگذارید به شما بگویم که بدلیل وجود داشتن چندین خط داستانی متفاوت پیشنهاد ما این است که تمامی آن ها را امتحان کنید. اسلحه های درون این بازی به شدت متفاوت هستند و شخصیت های متفاوتی وجود دارند که ممکن است شما بعد از امتحان کردن آن ها بفهمید که علاقه بیشتری به آن سبک دارید. پس تا جایی که میتوانید از امکانات مختلف بازی استفاده کنید و لذت ببرید.

اگر با گیم پلی بازی سایبرپانک مشکلی دارید نگران نباشید. این بازی نسبت به سایر بازی ها امکان تغییر بسیار زیادی به شما داده است. کافی است سری به تنظیمات بازی بزنید تا با تعداد بسیار زیادی از چیزهای قابل تغییر رو به رو شوید. شما میتوانید به هر نحو که دوست دارید آن ها را تغییر بدهید تا به سلیقه شما جور در بیاید.

البته بازی سایبرپانک به تازگی عرضه شده و هنوز تمامی قابلیت درون بازی مشخص نیست و این مجهول بودن بازی تجربه بسیار شیرینی را به شما تقدیم خواهد کرد و ما به شما پیشنهاد میکنیم که حتما این بازی را امتحان کنید و قطعا پشیمان نخواهید شد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت