ساختمان سازی در فورتنایت

در حال بارگذاری ویدئو ...

ساختمان سازی جزو یکی از ترفند های بازی فورتنایت است که بازیکنان حرفه ای در آن مهارت بالایی دارند و شما هم برای اینکه بخواهید بازیکن بهترین شوید نیاز دارید تا این ترفند را بلد باشید. این قابلیت به دلیل اینکه فقط در بازی وجود دارد ممکن است برای پلیرهای جدید مشکل ساز باشد. در این مقاله قصد داریم نکاتی به شما بگوییم که به شما کمک کند در این کار حرفه ای تر شوید.

برای ساخت دیوار در این بازی نیاز است که شما متریال جمع کنید. در این بازی متریال ها عبارتند از چوب و سنگ و آهن که شما میتوانید با استفاده از کلنگ خود به جمع آوری آنها بپردازید. این کار را شما باید در هنگامی که در حال رفتن به سمت هدف خود هستید این کار را انجام دهید. البته دقت کنید که جمع آوری آهن راحت نیست و شما برای آن باید وقت بیشتری مصرف کنید. 

ساختمان سازی به دو نوع دفاعی و حمله ای وجود دارد که افراد بر حسب نیاز این کار را انجام میدهند. در مواقع دفاع شما باید بیشتر سعی کنید که اطراف خود را به طور کامل بپوشانید تا بتوانید از خود دفاع کنید.ولی در موقع حمله کردن شما باید سعی کنید که ارتفاع بیشتری از دشمن داشته باشید که به آن های گراند میگویند. 

در های گراند شما باید سعی کنید دشمن را پایین تر از خود نگه دارید و با ساختن دیوار دور آن ها بتوانید که موقعیت ضربه را از آن ها سلب کرده و آن ها را از پا درآورید. شما همچنین میتوانید از سازه ها برای رسیدن به لوت های مختلف و همچنین برای فرار از استورم استفاده کنید. به یاد داشته باشید که شما میتوانید سازه ها را ادیت کنید و یا از بین ببرید پس به یاد داشته باشید که حتما مقداری تایم برای تمرین در نظر گرفته باشید.

شما میتوانید از اینجا نکاتی درباره کلش رویال بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت