انتشار رسمی جزئیات رویال پس 9

رویال پس 9 پابجی موبایل

ما منتظر هستیم تا فصل 9 پابجی موبایل تا ساعاتی دیگر منتشر شود. پیش از انتشار نیز برخی از یادداشت های رسمی درباره این نسخه وجود دارد.

رویال پس 9 پابجی موبایل
رویال پس 9 پابجی موبایل

این جزئیات درباره امکاناتی هست که در این فصل به بازیکنان ارائه خواهد شد.

گفته می شود که پابجی موبایل در این بروز رسانی به دنبال متحد کردن بازیکنان از سراسر جهان است. بازیکنان می توانند سری جدید رویال پس 9 را دریافت کنند و از کمد لباس ، تجهیزات و … استفاده کنند. رویال پس جدید دارای چالش ها ، رویدادها و پاداش های دیگری خواهد بود. این شامل فرصتی برای برنده شدن در سفر به PUBG Mobile Club Open (PMCO) 2019 Fall Splits Global Finals می باشد .

به روزرسانی پابجی موبایل: Payload Mode

اگرچه بخشی از این بیانیه رسمی نیست، ما قبلاً در پابجی موبایل شاهد درز اطلاعات درباره بالگردهای موجود در زمین بودیم. اما اکنون به نظر می رسد این بالگردها فقط ثابت و غیر قابل پرواز نیستند و احتمالاً بخشی از حالت Payload Mode خواهند بود.

جهت خرید و فعال سازی رویال پس 9 کلیک کنید

گیم پلی در این ویدئو حالت خاصی را نشان می دهد که بازیکنان می توانند جعبه های غارت ویژه را پیدا کنند. این جعبه های غارت شده در زیر زمین هستند . این جعبه ها بصورت هاله بزرگی نمایش داده می شوند که موقعیتشان را نشان می دهد.

گیم پلی بازی Payload Mode بر روی نسخه بتا چینی بازی مشاهده شد و از بالگردهای موجود در آن می توان مانند وسایل نقلیه معمولی استفاده کرد. بازیکنان می توانند موقعیت را تغییر دهند و حتی به سوخت نیاز دارد. در هوا خیلی سریع است و بازیکنان می توانند به راحتی به منطقه آبی برسند حتی اگر خیلی از آن فاصله داشته باشند. به نظر می رسد که Tencent هلیکوپترها را نسبتاً آسیب پذیر ساخته است و به راحتی می توان آنها را از بین برد.

همچنین به نظر می رسد در بتا چینی پابجی موبایل دارای وسیله نقلیه دوزیستان BRDM است. علاوه بر اسلحه هایی که قبلاً به آنها اشاره شد ، به نظر می رسد یک پرتاب کننده موشک جدید نیز وجود دارد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3.75 (4 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت