رنک آپ کردن در پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

معمولا بازیکنان برای گرفتن جوایز بهتر و همچنین نشان دادن توانایی های خود سعی میکنند که رنک خود را در بازی ارتقا دهند اما این موضوع بعضی مواقع میتواند دشوار باشد زیرا وقتی که به رنک های نسبتا بالا  برسید سطح بازی دیگران نیز به نسبت افزایش میابد .

1- یک مود به خصوص را انتخاب کنید

شما باید یک مود از بازی که با آن ارتباط بیشتری برقرار کرده اید و تخصص شما در آن بیشتر است را انتخاب کنید و تمام تمرکزتان را روی آن بگذارید . این اولین قانون رنک آپ کردن است که باید به آن اهمیت دهید. این موضوع در بازی های دیگری هم که شبیه پابجی هستند هم کاربردی است.

وقتی که شما تمام روز در مود های مختلف بازی میکنید متوجه میشوید که رنک شما بسیار دیرتر بالا خواهد رفت.در این مقاله میتوانید درباره مود تیمی پابجی بخوانید.

2-بیشتر زنده بمانید

چون پابجی یک بازی با سبک بقا است پس هر چه بیشتر زنده بمانید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. کشتن و زنده ماندن دو عامل اصلی بالا رفتن رنک شماست اما همچنان زنده ماندن 80% امتیازی است که کسب خواهید کرد. پس رسیدن شما به ده نفر اخر مهم ترین نکته ای است که شما همیشه باید به یاد داشته باشید.

3-از درگیری های غیر نیاز جلوگیری کنید و به مکان امن بروید

بعضی وقت ها به شما شلیک میشود و یا شما دشمنی را پیدا میکنید.اگر می توانید به هیچ عنوان به ان ها شلیک نکنید و سعی کنید که از سریع ترین راه ممکن به منطقه امن برسید.اگر شما به ان ها شلیک کنید حالا هم موقعیت شما لو رفته و هم از پشت سر شما منطقه به شما فشار می آورد.

4-صدمه ای که شما به دشمن وارد میکنید مهم است

هر صدمه ای که به دشمن وارد میکنید همچنان نکته مهمی محسوب می شود چرا که در انتهای هر مچ رنک شما از این طریق محاسبه میشود.سعی کنید که بیشترین دمیج را به دشمنان خودتون برسونید.حتی اگر نمی توانید آنها را بکشید سعی کنید به آنها دمیج وارد کنید. توجه کنید که این دلیل بر این نیست که سریع وارد درگیری شوید.موقعیت ها را بشناسید و فقط یادتان باشد که دمیج هم مهم است.

5-سیستم رنک بندی پابجی فقط در کلاسیک مود فعال است

کلا سه نوع مود در بازی پابجی موبایل وجود دارد(کلاسیک- ایوو گراند-ارکید)ولی سیستم رنک بندی فقط در کلاسیک مود وجود دارد و دو مود دیگر شامل این سیستم نمی شوند.بنابراین اگر شما در دو مود ارکید و ایووگراند بازی کنید رنک شما بالا نمی رود.

شما می توانید برای دست گرمی ارکید بازی کنید و بعد از آشنا شدن با بازی برای بالا بردن رنک خودتون به کلاسیک مود بروید.

6-در مپ سنهاک بازی کنید

مپ سنهاک کوچک ترین مپ بازی پابجی محسوب میشود بخاطر همین تعداد درگیری ها بیشتر است.و نکته دیگری که وجود دارد این است که  در این نقشه هر بازی نهایتا 25 دقیقه بیشتر طول نمی کشد در صورتی که در مپ های دیگر مدت زمان بازی 35 است.این به این معنی است که شما می توانید حداقل 10 دقیقه وقت اضافه برای بازی های بعد داشته باشید و سریع تر رنک خودتون رو بالا ببربد.

همچنین شما میتوانید برای دریافت اسکین های مختلف در پابجی موبایل از خدمات خرید یوسی سایت پابجی پی استفاده نمایید .

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
4.55 (11 رای)
امتیاز نظرات 4.33 (3 امتیاز دهی)

17 دیدگاه برای “رنک آپ کردن در پابجی

  1. 9017566462 گفته:

    البته سانهوک معمولا کاپم کم میده اگر ب طور عالی در ارانگل بازی کنی مفیدتر هست بازم نظر شما خوب است از اون طرف ده دقیقه وقت بیشتر برای بازی هست

  2. 9012068260 گفته:

    درسته کاملا و منم موافقم که سانهوک کاپ کمتری به شما میده درنتیجه ده دقیقه بیشتر بازی کنید کاپ بیشتری میگیرید. و اینم بگم این گفته هارو میتونید از کمپرا عملا یاد بگیرید اگر میخواید کمپر خوبی باشید میتونید با ما بازی کنید😎🤟

  3. King گفته:

    سانهوک بد نیس ولی الان که لیویک اومده میتونید بازی رو ده دقیقه تموم کنید و حدودا تو تایمی که تو ارانگل یه دست میرید سه چهار دست تو لیویک برید و رنک آپ کنید

  4. الی گفته:

    بنظرم کاپی ک لیویک میده خیلی کمه درسته زود تموم میشه اما همون مدت زمانی ک میخای لیویک بازی کنی بری ارانگل و حتی اگ بازیو نبری کاپ بیشتری بهت تعلق میگیره
    مپ سانهوکم ک فقط ب چش اسیب میرسونه و باید خودتو جر بدی تا انمی رو ببینی :/

  5. محمد حسن گفته:
    (5)

    بنظر من اتفاقا اگر بازی بلد باشی لیویگ عالی میده تو توی ارانگل میری اگر وین هم کنی ۳۵ یا ۴۰ تا میده ولی تو لیویک ۵ تا دست میره هردست ۲۳ یا ۲۴ تا میده تا وین کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت