بی سی پابجی لایت

بسی پابجی لایت

و حالا ما به عنوان اولین سایت ارائه دهنده بی سی پابجی لایت؛به لطف دوستان پر تلاش و کاربلد تیم پابجی پی تونستیم راه حل مشکل قطع سرور و عدم پرداخت به علت تحریم و ممنوعیت اسفاده از اون رو برداریم و دوباره این محصول رو به شما عزیزان عرضه کنیم.

 

پابجی پی بهترین،امن ترین و به صرفه ترین بستر برای لذت دوچندان شما از بازی.

 

سازنده پابجی موبایل برندان گرین، پس از اینکه توانست مقبولیت خوبی را بین گیمرها پیدا کند. برای اینکه بازار گوشی های موبایل ضعیف تر را هم بگیرد، نسخه پابجی موبایل لایت را نیز ارایه کرد.

برای دانلود بازی پابجی موبایل و پابجی موبایل لایت بر روی لینکهای زیر کلیک کنید:

 

پابجی موبایل نسخه اصلی یا نسخه لایت کدام یک؟

در صورتی که تمایل به نصب بازی دارید، لازم است که در ابتدا با خودتان دودوتا چهارتا کنید که کدام نسخه بازی به کار من می آید؟ در این صورت همان را انتخاب کنید.

این مورد بستگی به قابلیت های گوشی هوشمند شما دارد. اگر گوشی شما فضای خالی کافی برای اجرا شدن بازی پابجی و همچنین دو گیگ رم خالی دارد، بسیار خوب نسخه اصلی را نصب کنید.

اما اگر نه گوشی شما ضعیف یا متوسط رو به پایین است، تنها یک گزینه برای شما می ماند و آن نسخه پایجی موبایل لایت است. مطمئن باشید که تجربه هایشان یکی است.

pubgpay.ir
             ما را در اینستاگرام دنبال کنید

در

صورتی که می‌خواهید در بازی پابجی به خوبی پیشرفت کنید می‌بایست برخی از محصولاتش را تهیه کنید.

ما به عنوان اولین و بهترین سایت ارائه دهنده بی سی پابجی لایت و همچنین در زمینه ارائه خدمات درون برنامه ای پابجی و سیر بازی های آنلاین، به شما پیشنهاد می کنیم که پابجی پی را امتحان کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت