بنگلور : اپکس لجند

در حال بارگذاری ویدئو ...

بنگلور هم جزو کاراکتر های معروف بازی اپکس لجند میباشد. در ادامه توضیح کاراکتر های این بازی تصمیم گرفتیم که بنگلور هم برای شما توضیح دهیم تا با اطلاعات بیشتری بتوانید با این کاراکتر پلی دهید. این کاراکتر جزو راش دهنده های بازی است و معمولا برای فایت دادن از آن استفاده می شود. پس با ما همراه باشید.

اولین چیزی که درباره ی بنگلور بخواهیم توضیح دهیم قابلیت پسیو آن است. بنگلور جزو بهترین پسیو های بازی است. این کاراکتر وقتی مورد هدف قرار میگیرد حتی وقتی تیر به آن نمیخورد 30 درصد به سرعت آن اضافه میشود. این قابلیت میتواند به او اجازه میدهد که یا از تیراندازی ها فرار کند یا این با سرعت خارق العاده ای به سمت دشمن حرکت کند و به سمت آن ها تیراندازی کند.

قابلیت Q بنگلور بسیار جالب است. این کاراکتر دو بمب دود زا دارد که در مواقع بسیار زیادی کاربرد دارد. شما میتوانید با این بمب های دود زا یاران خود را زنده کنید و جلوی دید دشمنان را بگیرد. همچنین شما میتوانید با استفاده از دود ها از منطقه ای که در آن درگیری وجود دارد فرار کنید. کار دیگری که شما میتوانید انجام دهید این است که به جلوی دید دشمنان را بگیرید و سپس از سمت دیگری به سمت دشمنان حمله کنید .

مورد دیگری که در مورد بنگلور وجود دارد آلتیمیت این کاراکتر است. این کاراکتر جزو اتکر ترین شخصیت های بازی است و به شما اجازه وارد کردن دمیج زیادی به دشمنان می دهد. شما میتوانید با این هیرو نارنجکی پرتاب کنید که باعث میشود از آسمان رگباری از بمب ها بر روی زمین ریخته شود که پس از چند منفجر میشوند و دمیج بسیار زیادی به دشمنان وارد میکند. اما موردی که در مورد این آلتیمیت وجود دارد این است که نمیتواند به افراد داخل ساختمان ها ضربه بزند پس حواستان به نحوه استفاده از آن باشد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت