باگ های بازی سایبرپانک

در حال بارگذاری ویدئو ...

باگ های سایبرپانک این روزها کل دنیای گیم را درگیر کرده است. این بازی که پس از هشت سال انتظار به تازگی منتشر شده است نتوانسته با نظر مثبت کاربران به خصوص کاربران کنسول ps4 و xbox one مواجه شود. کاربران باگ های متعددی از این بازی گزارش کرده اند و نارضایتی خود را از این بازی اعلام کرده اند. البته شرکت سی دی پروجکت رد سازنده این بازی این اتفاق را قبول کرده و اعلام کرده که در صدد این است که هر چه سریعتر باگ های بازی را برطرف خواهد کرد. این شرکت اعلام کرده که تا کنون نزدیک به یک میلیون دلار برای رفع باگ های بازی هزینه کرده است.

یکی از دلایل نارضایتی کاربران این بود که بازی توانسته با تریلر بسیار جذاب رکورد فروش تاریخ بازی های کامپیوتری را بشکند و ساخت بازی سایبرپانک حدود هشت سال از زمان اعلام شروع ساخت بازی گذشته بوده و شرکت به راحتی میتوانسته بهترین بازی بدون کمترین باگ و مشکلات را درست کند اما این اتفاق رخ نداد.

برای مثال یکی از باگ های که کاربران به کرات مشاهده کرده بودن حضور ماشین هایی است که ناگهان از سمتی به سمت شما پرتاب میشود گویی که چیزی آن ها را پرت کرده یا اینکه چهره کاراکتر های بازی به طور ناپدید شده است.

با این حال نمیتوان از مورد گذشت که بازی از محبوبیت زیادی برخوردار است و شرکت سازنده تا کنون دو اپدیت رفع باگ منتشر کرده که تا حد زیادی مشکلات بازی را برطرف کرده است و گیمرها هم اکنون میتوانند با خیال راحت تری به بازی بپردازند.

همچنین شرکت سازنده بازی سایبرپانک از هیچگونه قفلی برای این بازی استفاده نکرده است. آن ها معتقدند که گیمرها اگر به بازی ای علاقه داشته باشند آن را خریداری میکنند و نمیشود آن ها را مجبور به خرید بازی ای کرد برای همین آن ها از هیچ قفلی استفاده نمیکنند تا تمامی گیمرها بتوانند از بازی آن ها لذت ببرند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت