اپکس لجند : نکات

در حال بارگذاری ویدئو ...

بازی اپکس لجند یکی از محبوب ترین بازی های بتل رویال است که برای تمامی کنسول ها و کامپیوترهای خانگی در دسترس است. این بازی که توسط کمپانی یوبیسافت ساخته شده در واقع رقیب جدی بازی معروف فورتنایت است. این بازی کاراکترهای بسیاری با توانایی های متفاوت دارد که هر کدام از آن ها قابلیت های ویژه مخصوص به خود را دارا هستند. در این مقاله قصد داریم نکات این بازی محبوب و پرهیجان را برای شما بگوییم.

اولین نکته اپکس لجند هنگام پرش است. اگر بازی را به صورت تیمی و چند نفره بازی میکنید این نکته را به یاد داشته باشید که یک نفر مسئول پرش از هواپیما است. اگر این مسئولیت به عهده شما قرار گرفت و شما آن را نخواستید میتوانید آن را به هم تیمی خود محول کنید. اگر در بازی اپکس زیاد تجربه ندارید سعی کنید در بازی های اول خود به مکان های خلوت تر بروید تا با پلیرهای کمتری رو به رو شوید و فرصت لوت کردن داشته باشید. هنگامی که دارید به سطح زمین نزدیک میشوید سعی کنید که از هم تیمی های خود اندکی جدا شوید تا هر کدام بتوانید منطقه ای را لوت کنید و تجهیزات به همه شما برسد.

در بازی اپکس پینگ کردن یکی مهم ترین نکات بازی است. اگر شما یا یارتان متوجه موضوعی شدید یا مورد حمله دشمن قرار گرفتید با پیدا کردن دکمه پینگ به هم تیمی های خود اطلاع دهید تا با هم به آن موقعیت حمله کنید. همیشه به پینگ های یارانتان اهمیت دهید تا بتوانید بازی را برنده شوید.

یکی از چیزهای که پلیرهای بازی اپکس ممکن است به آن توجهی نداشته باشند هنگام دویدن است. سرعت شما هنگام دویدن زمانی که اسلحه ای در دست ندارید بسیار بیشتر است.هنگامی که از استورم فرار میکنید یا از یک فایت دور میشوید سعی کنید اسلحه خود را در دست نداشته باشید تا بتوانید با سرعت بیشتری بدوید و از آن نقطه دور شوید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت