Perk های بازی کالاف دیوتی موبایل

در حال بارگذاری ویدئو ...

Perk در کالاف دیوتی موبایل به کارتی گفته میشود که وقتی آن را بر روی کاراکتر خود می اندازید کاراکتر بازی شما قابلیت های میگیرد که در حالت عادی ندارد. این کارت ها هر کدام قابلیت های متفاوتی دارند و شما باید آن ها را با توجه به اسلحه و سبک بازی خود استفاده کنید تا بتوانید بیشترین استفاده را از آن ها کنید. در این مقاله قصد داریم چند تا از بهترین perk های بازی را به شما معرفی کنیم.

1- vulture 

این کارت مهم ترین پرک برای حالت death match است. با انتخاب کردن این کارت بر روی کاراکتر خود هر بازیکنی که میکشید روی جنازه او خشاب می افتد و شما میتوانید با رفتن بر روی جنازه آن ها به تیرهای خود اضافه کنید و مدت بیشتری در بازی به تیراندازی و نبرد مشغول باشید.

2- dead silence

این کارت به شما این قابلیت را میدهد که صدای پای خود را بگیرید و کسی صدای شما را نشوند. شما میتوانید به دشمنان نزدیک شوید و آن ها متوجه حضور شما نشوند. این کارت در مود تسخیر منطقه بسیار کاربرد دارد به این دلیل که دشمن نمی فهمد شما نزدیک به منطقه ای برای تسخیر آن شده اید.

3- hardline

این کارت به شما این اجازه میدهد که از سلاح های ویژه خود سریع تر استفاده کنید. به این صورت که 25 درصد به امتیاز شما اضافه میکند که آن سلاح ها سریع تر فعال شوند و شما بتوانید پشت سر هم از آن ها استفاده کنید.

4- fast recover

با فعال کردن این perk وقتی جان شما کم میشود زمان کمتری لازم است تا جان شما دوباره پر شود. معمولا دیده اید که وقتی شما آسیب میبینید چند ثانیه طول میکشد تا جان شما پر شود ، این کارت تا حد زیادی این زمان را کم میکند و شما سریع تر میتوانید به میدان نبرد برگردید.

شما از اینجا میتوانید اشتباهات مرگبار در بازی پابجی را بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
4 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت