اگز در بازی دوتا 2

اگز در بازی دوتا 2
در حال بارگذاری ویدئو ...

اگز در بازی دوتا 2 یکی از هیروی های آف لین است که معمولا از آن به عنوان تانک استفاده می کنند. این هیرو به قابلیت هایی که دارد می تواند به میان دشمنان برود و مدت زیادی را در بین آن ها دوام بیاورد و دمیج زیادی به آن ها وارد کند. این هیرو یکی از بهترین های بازی است و ضد بسیاری از دیگر کاراکتر های بازی به شمار می رود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مقاله ای آن را به شما توضیح دهیم.

اولین قابلیت اگز یا همان لول 1 به او اجازه میدهد که تمامی دشمنان کنارش را تانت کند. که به این معنی است که آن ها مجبور می شوند به او حمله کنند. البته او در این حالت 30 آرمور میگیرد و به همین دلیل دمیج کمتری به او وارد می شود. همچنین او با این قابلیت می تواند کاری کند دشمنان به دنبال او بروند.

قابلیت دوم یا بتل هانگر به اگز اجازه می دهد که به دشمنان به صورت ثانیه ای دمیج وارد کند و از طرف دیگر سرعت حرکت آن ها را کم کند و به همان مقدار به او سرعت اضافه می شود. البته دشمنان در این حالت نباید آن ها بتوانند کریپ بکشند زیرا این افکت از روی آن ها برداشته می شود.

قابلیت پسیو یا اتوماتیک اگز که به عنوان لول 3 او قرار داده شده این است که وقتی دشمنان به او اتک می دهند این هیرو به دور خود می چرخد و به دشمنان اطراف دمیج وارد می کند. این قابلیت وقتی که شما از لول 1 استفاده کرده اید بسیار تاثیر گذار است.

خب به سراغ لول آلتیمیت این هیرو برویم. این قابلیت به اگز اجازه می دهد دشمنانی که جان آن ها از مقداری کمتر باشد را با یک ضربه بکشد. همچنین لول های سیو که بعضی از هیروها همچون دزل میتواند با آن یارانش را سیو کند با این لول از بین می رود. همچنین این قابلیت اگر کسی را بکشد ریست میشود و بلافاصله قابل استفاده است. اگر کسی با این لول بمیرد باعث می شود  اگز و یارانش بتوانند سریعتر حرکت کنند.

اگز در بازی دوتا 2 یکی از بهترین هیرو های بازی محسوب می شود پس سعی کنید حتما سبک بازی با آن را یاد بگیرید.

شما می توانید از اینجا درباره ی ترفند های بازی کالاف دیوتی موبایل بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت