کیل گرفتن در فورتنایت

در حال بارگذاری ویدئو ...

کیل گرفتن پلیر های حرفه ای به نظر آسان میرسد . راه های بسیاری زیادی برای کشتن زیاد در فورتنایت وجود دارد که به سادگی میتوانید آن ها را یاد بگیرید. ممکن است در ابتدا بمیرید اما به یاد داشته باشید که مردن راه یاد گیری است.

1- در مناطق شلوغ فرود بیایید

برای اینکار شما باید در مناطقی فرود بیایید که اسم دارند و در نقشه مشخص شده اند. این مناطق معمولا بیشترین لوت را دارند ولی شلوغ تر هستند. حتما دیده اید که در ابتدای بازی بازیکنان زیادی از اتوبوس میپرند و هرچه اتوبوس جلوتر میرود بازیکنان کمتری برای پریدن وجود دارد پس شما هم سعی کنید همراه بقیه بازیکنان باشید و به مناطق شلوغ بروید

خودداری از برخورد با دیگر بازیکنان در ابتدای یادگیری چیز عادی ای است اما برای اینکه بازی شما بهتر شود باید با دیگران رو به رو شوید. پس به یاد داشته باشید که زود از اتوبوس پیاده شده و نبرد خود را با دیگران اغاز کنید.

2- مسیر اتوبوس را به یاد داشته باشید

زمانی که در اتوبوس هستید یا حتی زمانی که دارید فرود می آیید مسیر اتوبوس را حفظ کنید چون با اینکار شما متوجه خواهید شد که دیگر بازیکنان در کجا فرود آمده اند و قرار است به کدام سمت بروند . با این کار شما دیگر لازم نیست وقت خود را صرف این کنید که در مپ به دنبال دیگر بازیکنان بگردید چون شما میدانید آن ها کجا رفته اند میتوانید با کشتن آن ها کیل بگیرید.

3- فقط تجهیزاتی که لازم دارید را لوت کنید

تا به حال بسیار اتفاق افتاده که مدت زیادی صرف لوت کردن میکنید تا بهترین اسلحه ها را پیدا کنید یا شیلد خود را پر کنید. البته مدتی هم صرف این میکنید که متریال های مورد نیاز خود را برای ساخت و ساز به دست آورید. اما به یاد داشته باشید با اینکه داشتن بهترین ایتم ها برای بازی بسیار مهم است  اما شما میتوانید این ایتم ها را از دیگران بگیرید. با درگیری با دیگران شما میتوانید به مقدار قابل توجهی لوت به دست بیاورید.

درباره نحوه قرار گیری در بات لابی پابجی میتوانید از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت