کالاف دیوتی ونگارد (تیزر)

اولین تیزر از بازی Call Of Duty: Vanguard منتشر شد – معرفی رسمی به زودی

حالا رسما تایید شده که بازی بعدی مجموعه «ندای وظیفه» Call of Duty: Vanguard نام دارد. این بازی آخر هفته جاری قرار است در بازی آنلاین Warzone رونمایی شود.

پیش از این، شایعه شده بود که بازی Call of Duty: Vanguard به زودی معرفی خواهد شد. حالا اکتیویژن یک تیزر یک دقیقه‌ای از این بازی منتشر کرده است. همانند سال گذشته، نسخه جدید بازی ندای وظیفه با انتشار قطره‌چکانی اطلاعات رونمایی می‌شود.

اکتیویژن هنوز پلتفرم‌های مقصد و تاریخ انتشار بازی جدید ندای وظیفه را اعلام نکرده است. از تیزر منتشر شده اما پیداست که همان‌طور که قبلا هم بررسی شده بود، بازی در جریان جنگ جهانی دوم روایت می‌شود.

کالاف دیوتی

 

همزمان با آغاز رویداد رونمایی از بازی Call of Duty: Vanguard در Call of Duty: Warzone جوایزی هم برای شرکت‌کنندگان در این رویداد در نظر گرفته شده است. کسانی که در هر یک از پلی‌لیست‌های وارزون بازی کنند، از XP دو برابر، XP سلاح دو برابر و XP بتل پس دو برابر بهره خواهند برد.

این رویداد در تاریخ 19 اگوست یعنی پنجشنبه 28 مرداد 1400 از ساعت 18:00 به وقت تهران آغاز می‌شود و تا 9:00 صبح جمعه 29 مرداد ادامه خواهد داشت.

سال گذشته، اکتیویژن بازی Black Ops Cold War را نیز به همین صورت معرفی کرده بود. امسال چند روز زودتر از انتشار تیزر کوتاه رسمی بازی جدید، فروشگاه پلی استیشن با خبر رونمایی این بازی به‌روز شده بود.

در حال حاضر بیشتر از تیزر رونمایی شده، چیزی از بازی در دسترس نیست، اما تا انتشار اطلاعات کلیدی درباره آن زمان زیادی نمانده است.

نظر شما درباره این رونمایی چیست؟ و این‌که آبا به نظرتان ورود بازی ندای وظیفه به جنگ جهانی دوم و بازگشت به یک برهه تاریخی مهم و پر از داستان و روایت، چه تاثیری در مقبولیت این بازی در سال‌های اخیر خواهد داشت؟

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت