پابجی و به صرفه ترین گوشی

بهترین گوشی برای بازی پابجی (قیمت مناسب)

بهترین گوشی میان رده برای بازی پابجی به نظر شما کدام مدل است؟

iphone se: بهترین گوشی برای بازی پابجی قیمت مناسب بدون شک همین مدل است. پابجی برای سیستم‌ عامل ای او اس بهتر بهینه شده و روی گوشی‌های آیفون عملکرد بهتری دارد و رضایت خاطر کاربر را بیشتر جلب خواهد کرد.

با اینکه این مدل آیفون کیفیتی در حد پرچمداران دیگر برندها دارد، ولی در مقایسه با دیگر گوشی‌های اپل، میانرده محسوب می‌شود. اگر برای خرید گوشی برای پابجی مبلغی در حدود ۴۰۰ دلار را مد نظر قرار داده‌اید، این مدل بهترین گوشی میان رده برای پابجی است که می‌توانید داشته باشید.
در صورتی که گوشی‌هایی با قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار را مد نظر دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین گوشی برای بازی پابجی با قیمت مناسب و کمتر از ۳۰۰ دلار به شما معرفی کنیم.

realme gt neo: برند چینی ریلمی که با تمام تلاش به رقابت با غول‌های سازنده‌ی موبایل پرداخته، همه‌ی مدل‌هایی را که تولید می‎‌کند با قیمتی در حدود نصف ارزش‌خرید واقعیشان وارد بازار می‌کند. قیمت ۲۶۰ یورویی برای نسخه‌ی ۶/۱۲۸ گیگابایتی این مدل هم با توجه به مشخصات فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌دهد حیرت‌انگیز به نظر می‌رسد.(این مدل در بازار هند با نام تجاری Realme X7 Max 5G نیز شناخته می‌شود)

 

ویژگی‌های این مدل که آن را به یکی از بهترین گوشی ها برای پابجی بدل کرده به صورت زیر است:

  • برخورداری از تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ که با تکنولوژی ۶نانومتر ساخته شده و از Mali-G77 MC9 برای پردازش داده‌های گرافیکی بهره می‌برد؛ بعلاوه از اینترنت ۵G نیز پشتیبانی می‌کند.
  • نمایشگری از نوع سوپرامولد با تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل در هر اینچ که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و محتوا با کیفیت HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند. نرخ نمونه برداری لمسی در این مدل به ۳۶۰ هرتز می‌رسد.
  • برخورداری از باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی‌آمپری که طول عمر بسیار خوبی دارد (در حالت آماده بکار تا ۱۱۰ ساعت دوام می‌آورد) بعلاوه از تکنولوژی فست شارژ ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند و در ۱۶ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود.
  • وزن ۱۷۹گرم که در دست گرفتن آن را برای سشن‌های طولانی بازی پابجی ساده می‌کند.

 

این گوشی هم در تست بازی پابجی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت با این حال یک باگ در این مدل وجود دارد که اگر تصمیم دارید آن را بعنوان گوشی مخصوص بازی پابجی بخرید باید این مورد را در نظر داشته باشید. در حالت عملی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی تصویر این مدل در همه‌ی بازی‌ها قفل است و امکان دسترسی به آن وجود ندارد و به طور کلی نهایت فریم ریتی که در گیم پلی با این مدل می‌توانید به آن دست یابید ۶۰ هرتز است.
در نتیجه اگر با رفرش ریت ۶۰ هرتز (البته تنها در بازی‌ها) مشکلی ندارید، این مدل با قیمت استثنایی‌اش قادر است یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب بهترین گوشی برای پابجی موبایل باشد.

Huawei nova 7i: مدل پر طرفدار هواوی نیز یکی از بهترین گوشی ها برای بازی پابجی محسوب می‌شود که قیمت جهانی‌اش تنها در حدود ۲۴۰ یورو محاسبه شده و مهم‌تر از همه در تست بازی پابجی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جاگذاشته است. نمایشگر این مدل از نوع LTPS IPS LCD بوده که از رفرش ریت تصویر تا ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. از نظر تراشه هم Kirin 810 که در مدل بکار رفته، جایی برای نگرانی باقی نمی‌گذارد و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G52 MP6 خیالمان را از بابت رندر کردن محتوا راحت می‌کند.

 

خلاصه‌ای از عملکرد و تنظیمات گرافیکی این موبایل برای پابجی را در ادامه برایتان آورده‌ایم:

با توجه به مشخصات نمایشگر این مدل واضح است که بالاترین سطح گرافیکی موجود در آن HD است که با وجودی که به پای HDR نمی‌رسد به اندازه‌ی کافی مطلوب است. فریم ریت تا نهایت درجه قابل دسترس در این بازی(۶۰ هرتز بر اساس ورژن قدیمی‌تر) را پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را در درجه‌ی Extreme انتخاب کنید، با این حال برای دسترسی به فریم ریت ۶۰ فریم در ثانیه مجبورید گرافیک را در حد Smooth (پایین‌ترین درجه از تنظیمات گرافیکی بازی) پایین بیاورید.

 

اندازه‌گیری‌ها نشان داده اگر گرافیک را روی Balanced تنظیم کنید، می‌توانید به نهایت فریم‌ریت ۴۰ فریم در هر ثانیه دست یابید که بهترین بازخورد را در این حالت احساس می‌کنید. اگر هم سطح گرافیکی HD را انتخاب کنید حداکثر فریم ریت به ۳۰ فریم در ثانیه می‌رسد.
مهمترین مزیتی که این مدل ارائه می‌دهد و در اجرای بازی پابجی کاربرد دارد اینست که می‌تواند نرخ فریم‌ ثابتی را حفظ کند، بنابراین بازی را برای کاربر را با کند شدن تصادفی و لگ زدن خراب نخواهد کرد. بعلاوه چیپست Kirin 810 در بازی‌ها و عملکردهای سنگین گرمای چندانی تولید نمی‌کند و نیازی به کنترل گرما در این مدل نیست.

poco x3 pro: اگر حدود ۲۰۰ دلار بودجه دارید بهترین گزینه‌ای که می‌توانید انتخاب کنید این مدل است. به ‌طور کلی گوشی‌های پوکو همگی سخت‌افزارهایی فوق‌العاده قوی دارند که باتوجه به قیمت‌های استثناییشان آن‌ها را به گزینه‌هایی مناسب و خوش‌قیمت برای بازی کردن تبدیل می‌کند.

این مدل هم زمان زیادی نیست وارد بازار شده از دیگر گوشی‌های جدید پوکو عقب نمانده و پابه‌پای آنها در بازار رقابتی قیمت پیش می‌رود و قادرست همه‌ی انتظارات شما را برای گوشی مناسب پابجی برطرف کند.

 

 

تراشه‌ پردازنده‌ی این مدل اسنپدراگون ۸۶۰ است که با تکنولوژی ۷ نانومتری ساخته شده که به نسبت همه‌ی چیپست‌های میانرده پیشتاز است و به سادگی همه‌ آنها را شکست می‌دهد. عملکرد cpu و gpu این تراشه فوق‎‌العاده و واقعاً در حد پرچمداران است. بعلاوه از یک سیستم خنک کننده‌ی مناسب برخوردارست که کاربر می‌تواند بدون نگرانی در مورد داغ شدن گوشی با آن پابجی بازی کند.
متأسفانه این مدل از اینترنت ۵g پشتیبانی نمی‌کند.

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت