ونوم در فورتنایت

در حال بارگذاری ویدئو ...

ونوم شخصیت معروف فیلم های ابرقهرمانی به تازگی وارد بازی فورتنایت شده. طی قراردادی بین شرکت اپیک گیمز و شرکت معروف فیلم های ابرقهرمانی یعنی مارول شخصیت ونوم به اسکین های بازی فورتنایت اضافه شده است. شرکت اپیک بعد از اینکه اسکین های شخصیت Ghost Rider و Black Widow را به بازی آورد تصمیم گرفت ونوم را هم بازی بیاورد تا کالکشن شخصیت های مارول بازی را کامل تر کند.

در این مقاله به شما میگوییم که چگونه باید این اسکین را زودتر از بقیه به صورت رایگان به دست آورید. کاری که شما باید انجام دهید این است که در مسابقات ونوم کاپ رتبه خوبی بیاورید. البته این رتبه منطقه به منطقه متفاوت است و بستگی به این دارد که شما در کدام ریجن بازی میکنید. این مسابقات از دیروز 18 نوامبر اغاز شده است و شما میتوانید از همین الان وارد آن شده و برای به دست آوردن این اسکین به رقابت بپردازید. نوع بازی آن هم مانند ایونت مارول به صورت دو نفره است و قدرت های کاراکتر شما به صورت تصادفی به شما داده میشود و راند های بعد قابلیت ها عوض میشود.

این مسابقات در دو دوره سه ساعته برگزار میشود و شما برای اینکه بخواهید این اسکین را بدست آورید باید رتبه های زیر را بدست آورید.

دوره اول:

شرق آمریکا: 1st – 225th

غرب آمریکا: 1 – 75th

اروپا: 1 – 350th

برزیل: 1 – 75th

آسیا: 1 – 50th

اقیانوسیه: 1 – 50th

خاورمیانه: 1 – 50th

دوره دوم:

شرق آمریکا: 1st – 750th

غرب آمریکا: 1 – 300th

اروپا: 1 – 1,200th

برزیل: 1 – 300

آسیا: 1 – 150

اقیانوسیه: 1 – 150th

خاورمیانه: 1 – 150th

امیدواریم شما جزو کسانی باشید که میتوانند این اسکین را برنده شوند و از آن لذت ببرند. مخصوصا کسانی که طرفدار مارول هستند و از فیلم های آن لذت میبرند.

همچنین شما میتوانید نحوه یورش بردن در بازی پابجی موبایل را از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3.5 (2 رای)

1 دیدگاه برای “ونوم در فورتنایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت