ولورانت : نکات بازی

در حال بارگذاری ویدئو ...

ولورانت یک بازی شوتر انلاین چند نفره است که این روزها جزو محبوب ترین بازی های روز دنیا به شما میرود. این بازی همانند بازی کانتر استرایک از دو تیم تشکیل شده که رو به روی قرار میگیرند و با استفاده از تفنگ به رقابت میپردازند با این تفاوت که در این بازی اپراتورها یا کاراکترها دارای قابلیت های خاصی هستند که آن ها را از یکدیگر متمایز میکند.  در این مقاله قصد داریم نکاتی از این بازی را برای شما بگوییم.

اولین نکنه بازی ولورانت این است که شما باید صدای پای خود را بگیرید. دشمنان با شنیدن صدای پای شما به راحتی میتوانند شما را بکشند. شما میتوانید با نگه داشتن دکمه شیفت صدای پای خود را بگیرید. درست است که اهسته تر حرکت میکنید اما با اینکار دشمن از جای شما با خبر نمیشود.

در بازی ولورانت وقتی شما حرکت میکنید دقت تیراندازی شما کاهش میابد. اگر در درگیری ای بودی و شما هنگام تیراندازی به دشمن حرکت کنید احتمال اینکه تیر شما به او نخورد بسیار زیاد است. پس سعی کنید در هنگام تیراندازی ثابت بایستید تا دقت تیراندازی شما بالا برود.

در بازی ولورانت همانند تمامی بازی های شوتر هماهنگی بسیار مهم است. سعی کنید نام مکان های مختلف بازی را یاد بگیرید و آن ها را اسم صدا بزنید تا با هم تیمی هایتان سریع تصمیم گیری کنید و به آن جا بروید. سعی کنید از وویس یا چت برای براقراری ارتباط استفاده کنید. اگر امکانش هست از هدست استفاده کنید تا به دقت صدای پای دشمنان را بشنوید. همانطور که در ابتدا گفتیم شنیدن صدای پا بسیار حائز اهمیت است و میتواند کلیدی برای پیروزی شما باشد.

سعی کنید در ولورانت سبک بازی خود را پیدا کنید. اگر دور زن هستید سعی کنید با تفنگ های دور زن تمرین کنید یا برعکس. با اینکار شما مهارت کافی را دارید که تاثیر بسازایی در بازی داشته باشید. همچنین یاد گرفتن اطلاعات تفنگ ها هم میتواند تا حد زیادی به شما کمک کند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت