وال جامپ در اپکس

در حال بارگذاری ویدئو ...

وال جامپ یکی از تیریک ( ترفند) های بازی اپکس است. با اینکه این ترفند از ابتدای بازی در آن حضور داشته است اما تعداد زیادی از پلیرها از آن خبر ندارند. یکی از بهترین ترفند ها که با استفاده از آن میتوانید به مناطق بالاتر بروید. مناطقی که دسترسی به آن ها ممکن است اندکی مشکل باشد پس با ما همراه باشید تا با خواندن این مقاله بتوانید این تیریک را یاد بگیرید.

همانطور که میتوانید در ویدیو مشاهده کنید شما در ابتدا باید با گرفتن دکمه سرعت به سمت دیواری که از آن میخواهید بالا بروید بدوید. وقتی که نزدیک دیوار شدید با زدن دکمه نشستن روی زمین سر بخورید تا سرعت شما اندکی بیشتر شود. با نزدیک شدن به دیوار شما باید دکمه پرش را بزنید و همزمان دکمه جلو رفتن را رها کنید و وقتی به دیوار برخورد کردید بلافاصله دکمه پرش را بزنید تا بتوانید ترفند وال جامپ را انجام دهید. نکته که باید به آن دقت کنید این است که شما میتوانید وقتی به دیوار نزدیک شدید با حرکت دادن بدن کاراکتر خود به هر سمتی که میخواهید به آن سمت بپرید و درگیری ها را برنده شوید.  وال جامپ یکی از بهترین کارهایی است که شما میتوانید هنگام فرار انجام دهید.

 حرکت دادن در بازی های بتل رویال بسیار مهم است پس همیشه به حرکات خود دقت کنید. هیچگاه  در هنگام درگیری ها یکجا نایستید و همیشه سعی کنید حرکت و تیراندازی کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از برخورد تیرهای دشمن جلوگیری کنید. وال جامپ هم این قابلیت را به شما میدهد و پس یادتان باشد همیشه از آن استفاده کنید. البته که این ترفند به نسبت مشکل است و شما به تمرین نیاز دارید برای اینکار میتوانید به قسمت تمرینی بازی رفته و بدون استرس اینکار را تمرین کنید که توانید در شرایط واقعی هم این کار را تکرار کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت