وارزون : نکات بازی

در حال بارگذاری ویدئو ...

وارزون نسخه مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی است که به تازگی در بین گیمر ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و بازیکنان زیادی را به خود جذب کرده است. این بازی از گرافیک خارق العاده ای برخوردار است و گیمپلی این بازی عالی است. میتوان گفت سطح بازیکنان آن هم به نسبت بازیکنان دیگر بالاتر است. در این مقاله قصد داریم بعضی از نکات این بازی را برای شما بگوییم تا بتوانید در این بازی حرفه ای تر باشید.

اولین نکته بازی وارزون این است که  قبل از پریدن از هواپیما که شما باید محل پریدن خود را مشخص کنید. هر نقطه از مپ این بازی دارای خصوصیاتی است. برای مثال بعضی از مناطق شلوغ تر هستند اما از مقدار لوت بیشتری برخوردار هستند یا بعضی از منطقه های بازی خلوت تر هستند اما تفنگ های معمولی در آن هستند.

اگر به صورت تیمی کالاف دیوتی وارزون بازی میکنید سعی کنید تمامی لوت ها را برای خود برندارید و آن را با هم تیمی هایتان تقسیم کنید. سعی کنید تفنگ مورد علاقه خود را بردارید و بگذارید یارتان از اسلحه مخصوص خود استفاده کند. با این کار تجهیزات به صورت مساوی تقسیم میشود و شما میتوانید از بیشترین توان تیمی خود استفاده کنید.

سعی کنید موقع پیدا کردن منابع یا دیدن دشمن به جای فریاد زدن در بلندگو با زدن دکمه پینگ به یارانتان اطلاع دهید. با این روش یاران شما به راحتی میتوانند بفهمند که شما منظورتان چیست و واکنش لازم را انجام دهند.همچنین در بازی وارزون سعی کنید از قابلیت هایتان در همان ابتدای بازی استفاده نکنید. در آخر بازی شما با استفاده از قابلیت هایتان تا حد زیادی میتوانید از دشمن جلو بیوفتید و آن ها را بکشید.

به یاد داشته باشید که بازی را با نقشه و پلن بازی کنید و به صورت رندوم در اطراف نقشه سرگردان نباشید. با اینکار میدانید که دقیقا چه کاری میخواهید انجام دهید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت