هیپ فایر در پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

هیپ فایر یا تیراندازی بدون نشانه به روشی گفته میشود که شما بدون اینکه از تفنگ دوربین خود استفاده کنید و نشانه بگیرید شروع به تیراندازی به سمت هدف خود میکنید. تیراندازی در این حالت تماما به محلی که شما کراشر یا نشانه خود را گرفته اید دارد  بیشتر کاربرد آن مربوط به تیراندازی در فواصل نزدیک و موقعی که با دشمن رو در رو ایستاده اید است.

بهترین راه تمرین این روش این است که شما به محل تمرین به روید و شروع کنید به صورت تصادفی به هدف ها شلیک کنید و همزمان که این کار را انجام میدهید نشانه خود را به سمت های مختلف بکشید تا بفهمید هر اسلحه زمان تیراندازی به کدام سمت میرود. این کار را با نشستن و حرکت دادن کاراکتر مخلوط کنید تا بتوانید دشمن را گیج کنید و نشانه گیری خود را دقیق تر کنید. با حرکت کردن هنگام تیراندازی دشمن نمیتواند دقیق به شما شلیک کند. البته اینکار کار شما را هم برای تیراندازی سخت تر خواهد کرد برای همین تاکید داریم که این کار را در محل تمرین انجام دهید تا در محیط بازی به مشکل نخورید و بتوانید دشمنان را شکست دهید.

اگر شما یک بازیکن هستید که عادت دارد همیشه از دوربین اسلحه خود استفاده کند راه حل تمرین شما این است که برای یک مدت دوربین را از روی اسلحه های خود بردارید و فقط از تفنگ بدون دوربین اسلحه استفاده کنید . البته اینکار قطعا سخت خواهد بود و شمای تا مدت زیادی ممکن است اذیت شوید اما بعد از یک مدت تمرین کردن به راحتی میتوانید بدون نشانه دشمنان را بکشید. البته سعی کنید مود های عادی بازی استفاده کنید تا رنک شما خراب نشود و از تمرین این کار زده نشوید.

البته به یاد داشته باشید که این روش همیشه نمیتواند پاسخگوی شما باشد و شما باید تیراندازی با نشانه را هم تمرین کنید تا بتوانید در مواقع لزوم از آن استفاده کنید اما دانستن روش هیپ فایر هم خالی از لطف نیست.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت