محبوب ترین هیروهای بازی اپکس

در حال بارگذاری ویدئو ...

محبوب ترین هیرو ها در بازی اپکس لجند را میخواهیم در این مقاله معرفی کنیم. این بازی یک بازی بتل رویال معروف است که شما به صورت دو و سه نفره به رقابت میپردازید و آخرین افرادی که زنده بمانند برنده بازی خواهند بود. انتخاب هیرو و دانستن مهارت آن ها بسیار مهم است و شما با انتخاب درست به راحتی میتوانید بازی را برنده شوید. پس به دقت این مقاله را بخوانید تا بتوانید با انتخاب بهتر بازی بهتری را تجربه کنید و حرفه ای تر شوید.

براساس نظر سنجی های انجام شده از کاربران، پلیرها به wraith را به عنوان محبوب ترین کاراکتر بازی انتخاب کرده اند. این کاراکتر با توانایی مخفی شدن و ایجاد تلپورت مخفی قابلیت ایجاد تغییرات بسیاری در بازی است و شما با آن میتوانید کارهای خارق العاده ای انجام دهید. بعد از آن bloodhound توانسته بین کاربران محبوب شود. این کاراکتر با داشتن قابلیت رادار میتواند تمامی دشمنان را در یک محدوده حتی پشت موانع مختلف ببینید. حضور این هیرو در تیم تا حد زیادی میتواند به شما کمک کند پس آن را حتما در نظر داشته باشید. بعد از آن ها به ترتیب horizon که نسبتا به هیروی جدیدی به شمار میرود توانسته محبوبیت زیادی بین کاربران کسب کند. بعد از این هیرو ها به ترتیب octane و lifeline جزو محبوب ترین هیرو ها محسوب میشوند.

این لیست طبق متای بازی انتخاب میشود و هر بار اپدیت باعث میشود این هیرو ها محبوبیت خود را از دست بدهند و یا به محبوبیت زیادی برسند. در هر اپدیت هیرو برای اینکه حالت پایدار تر و متعادل تری داشته باشند ضعیف یا قوی میشوند پس حواستان به آپدیت های بازی باشد تا بعد از هر آپدیت متوجه باشید کدام هیرو قابلیت های بهتری نسبت به قبل پیدا کرده است.

شما همچنین میتوانید از اینجا درباره رانندگی در پابجی بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت