ماینکرافت : آموزش ساخت

در حال بارگذاری ویدئو ...

ماینکرافت یکی از محبوب ترین بازی ها است. این بازی که نسبتا زمان زیادی از عرضه آن میگذرد ممکن است هنوز برای بعضی از افراد شروع آن مشکل باشد.در این مقاله قصد داریم نکاتی برای ساخت و ساز در این بازی به شما بگوییم که با رعایت کردن آن ها میتوانید بهتر بازی را یاد گرفته و از آن لذت ببرید.

درابتدی بازی ماینکرافت از خانه های ساده شروع کنید. با استفاده از مکعب ها و مستطیل ها سعی کنید خانه ای ساده بسازید.لازم نیست که حتما شما از همان ابتدا سخت ترین چیز های بازی بسازید. شما باید از چیزهای پایه شروع به ساختن کنید تا بتوانید سازه های پیچیده تر بسازید. پل های ساده بسازید و خانه خود را به ساده ترین شکل ممکن دیزاین کنید تا دست شما برای ساخت عادت کند.

پس اینکه در بازی ماینکرافت خانه را ساختید سعی کنید داخل آن را بسازید. خانه بدون لوازم خانه معنایی ندارد. قسمت های مختلف خانه خود را طراحی کنید تا کامل تر شود. اتاق خواب یا اتاق نشیمن درست کنید به طوری که با واقعیت شبیه باشد.

سعی کنید حتما برای خانه خود سقف طراحی کنید. سقف خانه شما را از باران و برف در امان نگه میدارد. باران و برف قابلیت این را دارند که به لوازم خانه شما آسیب بزنند. همچنین سقف خانه از شما در برابر عنکبوت هایی که از دیوارها بالا می روند محافظت خواهند کرد. در اپدیت های جدید بازی ماینکرافت به شما این قابلیت داده شده است که از پدال هایی مخصوص استفاده کنید که هر گاه به نزدیکی در خانه خود رفتید با قرار گرفتن بر روی آن ها در خانه شما باز شود و دیگر لازم نباشد با کلیک راست کردن روی در  آن را باز کنید و وقت خود را تلف کنید.

امیدواریم توانسته باشیم با این نکات اندکی به شما در بازی ماینکرافت کمک کرده باشیم و بتوانید تجربه لذت بخش تری هنگام بازی کردن داشته باشید.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2.92 (13 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت