لوکوس: بهترین اسنایپر کالاف موبایل

در حال بارگذاری ویدئو ...

لوکوس در حال حاضر جزو بهترین اسنایپرهای بازی کالاف دیوتی موبایل محسوب میشود. معمولا بعد از هر آپدیت بزرگ تفنگ ها یک سری تغییرات میکنند که باعث میشود نسبت به یکدیگر برتری پیدا کنند. در این مقاله قصد درباره یکی از بهترین تفنگ های حال حاضر بازی بگوییم تا با آن بیشتر آشنا شوید.

تجهیزات

در ابتدا بهتر است تجهیزاتی که قابلیت نصب بر روی لوکوس را دارند بشناسید:

  • Barrel: YKM Lightweight Short
  • Optic: 4x Tactical Scope
  • Stock: OWC Skeleton Stock
  • Ammunition: OWC Stopping Power Reload
  • Rear Grip: Stippled Grip Tape

با انتخاب کردن این تجهیزات اسلحه شما قوی تر میشود ، رنج آن زیاد تر میشود و این سرعت شما هنگام حمل آن بالا میرود اما شما باید این نکته را هم بدانید که استفاده از این تجهیزات باعث میشود دقت اسلحه شما کمتر شود و سرعت تیراندازی با آن پایین بیاید.

توانایی: perk

توانایی های مناسب برای تفنگ لوکوس عبارتند از : 

اگیل (agile): این توانایی به شما این اجازه را میدهد که بعد از دویدن نشانه گیری خود را 85 درصد سریعتر کنید. این قابلیت برای درگیری های شلوغ بسیار مناسب است.

تافنس ( toughness): هنگامی که شما مورد هدف تیر دشمن قرار میگیرید تصویر شما تکان میخورد. این توانایی به شما این اجازه را میدهد که این لرزش را 60 درصد کمتر کنید و بتوانید دقیق تر تیراندازی کنید.

دد سایلنس( dead silence) : این توانایی به شما اجازه میدهد که شما بدون اینکه صدای پایتان شنیده شود حرکت کنید. این توانایی جزو مهمترین پرک هایی است که اسنایپرها باید از آن استفاده کنند.

سعی کنید هنگام استفاده از این تفنگ حتما یک اسلحه جانبی مطمئن با خود داشته باشید و حتما از نارنجک های مختلف استفاده کنید. نکته دیگر اسکین های مختلف این تفنگ است. سعی کنید حتما از اسکین های پیشرفته این تفنگ استفاده کنید زیرا هر کدام قابلیت ویژه ای به تفنگ شما میدهند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3 (2 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه