لوبا : اپکس لجند

در حال بارگذاری ویدئو ...

لوبا یکی از لجند های بازی اپکس لجند است. این لجند که جزو ساپورت های بازی محسوب میشود ، از بهترین های بازی به شما میرود و با قدرت لوت قوی ای که دارد این اجازه را به شما میدهد که بهترین تجهیزات و اسلحه ها را داشته باشید و همینطور شما میتوانید این تجهیزات را به هم تیمی های خود بدهید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا نکاتی درباره این لجند برای شما بگوییم.

لوبا به طور Passive ( نیازمند هیچگونه دکمه ای نیست ) میتواند لوت های لول بالا را از پشت دیوارها ببیند و آنها را برای یاران خود پینگ کند. شما با این توانایی به راحتی میتواند لوت سنگینی در هر منطقه ای داشته باشید یا اگر منطقه ای لوت نداشت از همان ابتدا متوجه شوید و تصمیم به ترک منطقه بگیرید. این قابلیت لوبا برتری فوق العاده ای در ابتدای هر بازی به شما خواهد داد. 

قابلیت دیگر لوبا که با استفاده از دکمه Q میتوان از آن استفاده کرد این است که با استفاده از آن می توانید به مکان های مختلف تلپورت کنید. این قابلیت هم برای فرار بسیار مناسب و هم به شما اجازه میدهد سریع تر لوت کنید. همچنین با استفاده از این قابلیت میتوانید به بالای ساختمان ها بروید و به سمت دشمنان خود شلیک کنید. به یاد داشته باشید که زمان نوسازی این قابلیت حدود 13 ثانیه است پس به موقع از آن استفاده کنید.

اما مهم ترین قابلیت لوبا التیمیت این لجند است. شما میتوانید با این قابلیت یک بلک مارکت راه بیندازید که تمامی آیتم های منطقه را در آن جمع آوری خواهد و شما و یارانتان هر کدام میتوانید هر کدام دو آیتم از آن بردارید. شما هر اسلحه ای که در منطقه وجود دارد را میتوانید بردارید. نکته ای که در این رابطه وجود دارد این است که شما میتوانید بدون محدودیت تیرهای منطقه را بردارید و با این کار میتوانید تیرهای دشمنان را هم از بین ببرید.

شما میتوانید ساختمان سازی در بازی فورتنایت را از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت