فورتنایت کابوس‌ مورینیو !

ژوزه مورینیو از فورتنایت به عنوان کابوس خود یاد کرد.

ژوزه مورینیو مربی مشهور فوتبال از بازی فورتنایت به عنوان یک کابوس یاد می‌کند زیرا بازیکنان تمام شب قبل از مسابقات را بیدار و مشغول بازی کردن آن هستند‍!

این مربی مشهور اخیرا در یکی از برنامه‌های باشگاه رم که در آن باید نظرات خود را به سرعت در مورد موارد مختلف بیان کنند حضور یافته.مورینیو در این برنامه که توسط حساب توییتر باشگاه رم منتشر شده در مورد تاریخ، قدرت و شور و شوق شهر رم، سختی زندگی در این شهر، غذاهای مورد علاقه ایتالیایی خود و بازی فورتنایت صحبت کرده است.

 

البته به نظر می‌رسد مورینیو زیاد طرفدار این بازی بتل رویال نیست و دلیل او حواس پرتی بسیاری از بازیکنان است.زمانی که از مورینیو در مورد بازی فورتنایت سوال شد او از این بازی به عنوان یک کابوس یاد کردهو دلیل آن را اینطور بیان می‌کند:

“بازیکنان تمام شب را بیدار می‌مانند و این زباله را بازی می‌کنند؛حتی در صورتی که روز بعد مسابقه دارند.”

 

فورتنایت
           مستر خاص شاکی می‌شود

مورینیو اولین مربی نیست که از حواس پرتی بازیکنان به دلیل بازی شکایت کرده است؛پیش از این نیز چندین مربی دیگر به ویژه زمانی که فورتنایت به اوج محبوبیت خود رسیده بود، درباره بازی اظهارنظر کرده بودند و از بازیکنان جوانشان به دلیل بازی در شب قبل از مسابقه گلایه کردند.

از طرفی دیگر اپیک گیمر نیز از محبوبیت بازی خود استفاده و حتی برخی از بازیکنان حرفه‌ای را به بازی خود اضافه کرد. برای مثال نیمار در آوریل گذشته به همراه مجموعه‌ای از چالش‌های خاص خود به بازی فورتنایت اضافه شد.

حتی جام نیمار جونیور نیز به بازی اضافه شد که بازیکنان برنده یک کفش فوتبال شخصی‌سازی شده می‌شوند. پیش از این هری کین از انگلیس و مارکو رویس از آلمان نیز قبل از مسابقات یورو ۲۰۲۰ راهی این بازی شده بودند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت