فورتنایت : مبتدیان

در حال بارگذاری ویدئو ...

فورتنایت یک بازی رایگان است که در این چند مدت به خوبی در بین گیمرها معروف شده است. در این بازی شما همراه با 99 بازیکن دیگر در یک اتوبوس قرار دارید که این اتوبوس از روی نقشه بازی عبور میکند. شما بعد از پرش از آن بر روی سکو فرود می آیید و بعد از جمع آوری تجهیزات شروع به نبرد با دیگر بازیکنان میکنید. نفر اخری که بتواند زنده بماند برنده این بازی میشود. در این مقاله قصد داریم قوانین ابتدایی این بازی را به شما بگوییم.

1- تجهیزات قبل از شروع بازی را نمیتوانید با خودببرید

قبل از شروع هر بازی شما همراه با دیگر بازیکنان روی یک جزیره کوچک زنده میشوید که میتوانید در آن تمرین کنید ولی نمیتوانید کسی را بکشید. در این حالت شما میتوانید اسلحه بردارید ساختمان بسازید یا تخریب کنید. اما نکته ای که باید به آن دقت کنید این که نمیتوانید این تجهیزات را همراه خود به بازی اصلی ببرید و از آن ها استفاده کنید. این جزیره فقط محل کوچکی است که میتوانید قبل از بازی در آن تمرین کنید.

2- به موقع از اتوبوس بپرید

وقتی که اتوبوس فورتنایت به نقشه میرسد با یک بوق به شما اعلام میکند که شما میتوانید از آن خارج شوید اما عجله نکنید. اندکی صبر کنید تا بازیکنانی که عجله دارند بپرند یا اینکه اتوبوس به وسط های نقشه برسد. سپس شما میتوانید به راحتی از آن خارج شوید بدون اینکه لازم باشد هر لحظه از دست دیگر بازیکنان فرار کنید. با اینکار شما میتوانید به راحتی فارم کنید سپس به درگیری بپردازید.

3- چتر خودکار باز میشود

وقتی که از اتوبوس پریده اید که لازم نیست بترسید که چترتان باز نشود و زمین بخورید. زمانی که ارتفاعتان از مقداری کمتر شد چتر شما خود به خود باز میشود و شما به آسانی بر روی زمین فرود می آیید. اما به یاد داشته باشید که باید یاد بگیرید که چتر خودتان را دستی و زمانی که لازم است باز کنید تا بتوانید به محل مورد نظر خود بر روی نقشه برسید.

4- از شیلد استفاده کنید

 شیلد همان جان اضافه است. در فورتنایت با استفاده کردن از شیلد شما مقداری به جان خود اضافه میکنید و کشتن شما برای دشمن سخت تر میشود. در بازی چندین نوع شیلد وجود دارد اما به یاد داشته که باشید شیلد کوچک محدودیت دارد و اگر مقدار شیلد شما بیشتر از پنجاه باشد قابل استفاده نیست. پس از اول آن را استفاده کنید.

شما میتوانید نحوه تبدیل شدن به یک اسنایپر حرفه ای در بازی کالاف دیوتی موبایل را از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت