فورتنایت : سولو

در حال بارگذاری ویدئو ...

فورتنایت بازی معروف بتل رویال است که طرفداران زیادی دارد. در ای بازی افراد به صورت تیمی یا تک نفره به رقابت میپردازند و کسی که آخرین بازمانده باشد برنده بازی است. در این مقاله قصد داریم تا نکاتی درباره این بازی به صورت تک نفره برای شما بگوییم که با رعایت آن ها بتوانید بازی بهتری داشته باشید.

اولین نکته این بازی این است که محل فرود خود را دقیق انتخاب کنید. محل فرود شما ممکن است لوت زیادی در خود داشته باشد اما احتمال درگیری در آن بالا است. یا اگر به مکان های خلوت فورتنایت بروید ممکن است با افراد کمتری برخورد کنید. اما به یاد داشته باشید که لوت زیادی در آن جاها یافت نمیشود. پس برای محل فرود خود برنامه داشته باشید.

لوت کردن در بازی بسیار مهم است سعی کنید در فورتنایت تا جایی که میتوانید متریال برای ساخت و ساز جمع کنید تا بتوانید در درگیری ها از خود محافظت کنید یا موقعیت بهتری نسبت به دشمن داشته باشید. اگر جعبه مهمات دیدید از آن به سادگی نگذرید. مهمات نقش مهمی در بازی دارند پس تا جایی که میتوانید از آن ها بردارید.

در فورتنایت اگر هنگام نبرد تیر تفنگتان تمام شد سعی کنید از تفنگ های دیگر استفاده کنید. زمانی که شما تفنگتان را عوض میکنید بسیار کمتر از زمانی است که میخواهید خشاب عوض کنید. اگر موقعیت شما جوری است که حتما مجبورید از همان اسلحه استفاده کنید سعی کنید حتما از کاور استفاده کنید تا تیرهای دشمن به شما نخورد.

نکته مهم دیگر بازی فورتنایت این است که به صداهای بازی توجه بسیاری کنید. با گوش دادن به صداهای بازی میتوانید بفهمید دشمن در نزدیکی شما است یا درگیری ای در نزدیکی شما رخ داده که باید حواستان به آن باشد. با اینکار میتوانید سرعت واکنش خود را بالا ببرید و دشمنان را غافلگیر کنید. پیشنهاد ما برای اینکار هدست یا هدفون است که به شما تا کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

شما میتوانید از اینجا نحوه تبدیل شدن به یک پلیر حرفه ای را بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت