فصل هشتم پابجی موبایل

فصل8

کم کم داریم به پایان فصل هفتم بازی محبوب پابجی موبایل نزدیک می شویم، هواداران بی‌صبرانه منتظر ارائه فصل هشتم این بازی و اتفاقات جدید آن هستند.

در این مطلب به بررسی تعدادی از ویژگی‌های مهم بازی در فصل پیش رو خواهیم پرداخت.

فصل ۸ بازی قرار است از تاریخ سوم همین ماه آغاز و در تاریخ ۱۶ جولای هم به طور رسمی منتشر شود. انتظار می‌رود فصل هشتم، بازی را به ورژن ۰.۱۳.۵. ارتقاء دهد.

در این بین تعدادی از کاربران یوتیوب هم توانسته‌اند زودتر از تاریخ موعود به فصل جدید بازی دسترسی پیدا کنند و ویدیوهایی هم از این فصل منتشر کنند.

از جمله مهم‌ترین تغییراتی که در فصل جدید ایجاد خواهد شد می‌توان به ورود تم جدید قدرت اقیانوس یا همان “Power of the Ocean” به بازی، اسلحه جدید Bizon، و اسکین “Water Blaster” برای اسلحه Scar-L در لابراتوار اسلحه‌ها اشاره کرد.

اسلحه PP-19 Bizon

اسلحه PP-19 Bizon در پابجی
اسلحه PP-19 Bizon در پابجی

بالاخره در فصل پیش رو شاهد ورود این اسلحه که خیلی از هواداران منتظرش بودند به بازی خواهیم بود.

این اسلحه که از نوع مسلسل دستی است دارای برد موثر ۱۰۰-۲۰۰ متر است. PP-19 Bizon دارای ظرفیت خشاب ۴۵ (۷.۶۲ میلی متر) است. ظرفیت فشنگ این اسلحه هم ۶۴ فشنگ ۹ میلی متری است.

اسکین‌ها لباس‌ها

اسکین‌ها لباس‌ها
اسکین‌ها لباس‌ها

طبق معمول فصل پیش رو اسکین‌ها و لباس‌های جدیدی را هم با خود به همراه خواهد داشت.

با توجه به اطلاعاتی که از این فصل تا به الان دریافت کرده‌ایم می‌توان به این موضوع پی برد که بیشتر آن‌ها حول همان تم جدید فصل ۸ یعنی Power of the Ocean می‌چرخند.

در فصل 8 ا+سکین‌های جدید Shark’s Bite ،Swamp Horror و Scarlet Horror به ترتیب برای اسلحه‌‌های DP28  و Scar-L قابل دسترسی خواهد بود.

لازم به ذکر است که این اسکین‌ها در زمره مهم‌ترین اسکین‌های اضافه شده به بازی قرار دارند و به غیر از آن‌ها چند اسکین جدید دیگر نیز در فصل هشتم پابجی ارائه خواهند شد.

در مورد اسکین‌های جدید برخی از وسایل نقیله جنگی بازی هم می‌توان به اسکین Deep Sea برای ماشین جنگی UAZ اشاره کرد.

در مورد ست‌ها و کاستیوم‌های جدید فصل پیش رو می‌توان به ست Squad Leader ،Delta Squad، و ست Shells on the Shore و تعدادی دیگر اشاره کرد.

Royal Pass

Royal Pass
Royal Pass

رویال پسِ پولیِ بازی که از آن با عنوان Elite Royal Pass یاد می‌شود، قرار است در سری جدید بازی با همان قیمت قبلی خود یعنی ۶۰۰ UC به فروش برسد.

با خرید Royal Pass Elite بازی در فصل پیش رو، درست مثل فصل‌های قبل ماموریت‌ها و پاداش‌هایی به شما تعلق خواهد گرفت و در کنار آن هم طبیعتا به رنک‌های بالاتر خواهید رفت.

با خرید رویال پس Elite Plus در سری جدید یک راست به رنک ۲۵ بازی صعود می‌کنید. برای خرید رویال پس پلاس پابجی نیازمند پرداخت چیزی در حدود ۱۸۰۰ یو سی خواهید بود.

با پرداخت این مبلغ و خرید رویال پس پلاس به شما ماموریت‌های خاص که از آن‌ها با عنوان Elite Missions یاد می‌شود داده خواهد شد که جوایز متنوع‌تر و بیشتری را هم به دنبال خواهد داشت.

آخرین شایعات در مورد رویال پس جدید پابجی موبایل خبر از انتشار آن در هفته آینده دارند.

بر اساس آخرین ویدیوهای منتشر از Mr. Ghost Gaming در یوتیوب، می‌توان انتظار داشت که رویال پس فصل جدید پابجی موبایل در تاریخ ۱۶ جولای برای خریداری در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت