فرود سریع در پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

فرود آمدن به سریع ترین شیوه ممکن یکی از نکاتی است که ممکن است بسیار برای شما حیاتی باشد مخصوصا اگر شما جزو آن بازیکنانی باشید که عادت دارند در جاهای شلوغ با لوت بالا فرود بیایند. چون در آن حالت شما نیاز دارید جزو اولین بازیکنانی که به زمین میرسند باشید تا بتوانید اولین نفری باشید که اسلحه و تجهیزات را برمیدارد و آماده نبرد میشود.

1- محل فرود را مشخص کنید

اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که مکانی که میخواهید در نقشه فرود بیایید را مشخص کنید. معمولا بازیکنان حرفه ای و آن هایی که تهاجمی بازی میکنند ترجیح میدهند در جاهای شلوغ با لوت بالا فرود بیایند تا هر چه سریع تر وارد درگیری شوند. سعی کنید محلی که میخواهید در آن فرود بیایید را مشخص کنید تا بتوانید فاصله ای که میخواهید از آن جا بپرید را مشخص کنید.

2- محل فرود را با مسیر هواپیما هماهنگ کنید

سعی کنید محلی که میخواهید در آن پایین بیایید را با مسیر هواپیما هماهنگ کنید. چون در غیر این صورت ممکن است هواپیما از مسیری برود که فاصله زیادی با محل مد نظر شما داشته باشد و شما به راحتی نتوانید به آن جا برسید پس سعی کنید محلی را انتخاب کنید که نزدیک به محل حرکت هواپیما باشد و شما بتوانید به راحتی به آن جا برسید.

3- زاویه فرود

به صورت مستقیم فرود آمدن سریع ترین راه رسیدن به سطح زمین است اما در صورتی که بخواهید به محلی بروید که فاصله شما با آن زیاد است این کار امکان پذیر نیست پس شما باید جوری پایین بیایید که بتوانید در سریع ترین زمان ممکن به مقصد هم برسید. راحت ترین کار برای شما این است که محلی که میخواهید در آن پایین بیایید نگاه کنید با این کار مغز شما به صورت اتوماتیک میتواند بعد از مدت تشخیص دهد که با چه زاویه ای فرود بیایید.

4- باز کردن چتر 

باز کردن چتر هم بسیار در فرود آمدن مهم است. این کار بستگی به محلی دارد که شما میخواهید به آن بروید. اگر شما میخواهید به جای نزدیکی بروید لازم نیست چتر خود را باز کنید و اجازه دهید که بازی به صورت اتوماتیک آن را باز کند در عوض اگر میخواهید به جایی دور بروید سعی کنید که چتر خود را اندکی زود تر باز کنید تا بتوانید به محل مورد نظر خود برسید.

شما میتوانید نحوه لوت سریع در پابجی را از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

3 دیدگاه برای “فرود سریع در پابجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت