رنک آپ کردن در فری فایر

در حال بارگذاری ویدئو ...

رنک آپ کردن ممکن بعضی مواقع اندکی دشوار به نظر برسد.در این مقاله قصد داریم به شما نکاتی را بگوییم که به شما در رنک آپ کردن در فری فایر کمک خواهد کرد. 

به تنهایی بازی نکنید

ممکن است وقتی تنهایی بازی میکند ببرید اما این برد اندکی با شانس همراه بوده چون وقتی تنهایی بازی میکنید ممکن است هر طرف مورد حمله قرار بگیرید. سعی کنید به صورت دو یا چند نفره بازی کنید تا این اتفاق کمتر رخ دهد. همچنین به یاد داشته باشید که افرادی که با آن ها بازی میکنید ثابت باشند تا نوع بازی کردن آن ها را بدانید.

هدف دار بازی کنید

به یاد داشته باشید که فقط در مواقع نیاز وارد درگیری شوید. تنها زمانی به دشمن تیراندازی کنید که مسیر شما را سد کرده باشد و اینکه مطمئن باشید میتوانید آن ها را از بین ببرید. زیرا یکی از مهم ترین نکات برای بالا رفت رنک شما این است که تا انتهای بازی زنده بمانید پس از ریسک کردن پرهیز کنید.

یک منطقه خوب برای فرود پیدا کنید

شما برای رنک آپ باید یه منطقه ی خوب برای فرود آمدن پیدا کنید.توجه کنید که این منطقه نباید زیاد شلوغ باشد.یادتان باشد که شما می خواهید رنک آپ کنید و سریع اول بازی مردن خیلی گزینه خوبی برای این کار نیست.

لوت کردن عاقلانه 

در لوت کردن بعضی اسلحه ها قاعدتا بهتر از اسلحه های دیگر هستند ولی هر اسلحه قلق خاص خودش را دارد و برای بازی کردن با آن اسلحه شما نیاز دارید که تمرین کرده باشید.بعضی از بازیکن ها حتی بدون آن که توانایی بازی کردن با این اسلحه را داشته باشند این اسلحه ها را که بهتر اسلحه فعلیشان است عوض میکنند.این کار معمولا کار اشتباهی است.اگر اسلحه فعلی شما ضعیف تر باشد ولی شما بتوانید از این اسلحه به درستی استفاده کنید بهتر از این است که یک اسلحه که توانایی استفاده از آن را ندارید بردارید.در این بازی بهترین اسلحه ها اسلحه هایی هستند که شما در استفاده از ان ها استاد شده باشید.

هرگز تسلیم نشوید هر باخت یک درس است

شاید این مورد آخر شبیه یک سخن انگیزشی باشد ولی این نکته را باید در نظر بگیریم که بعد از هر باخت روان ما تحت تاثیر قرار میگیرد و اگر روان ما به راحتی تحت تاثیر قرار بگیرد بازی کردن ما بدتر می شود.شما ممکن است 20 مچ را پشت سر هم بروید و هر بیست مچ را ببازید.معمولا افراد در این نقطه دیگر اعتماد به نفس خودشان را از دست میدهند و دیگر ادامه به رنک اپ کردن نمی دهند.سعی کنید بعد ار هر باخت به جای نا امید شدن از باختن خود درس بگیرید و اشتباهات گذشته را بخاطر داشته باشید که دیگر این اشتباهات را تکرار نکنید.

همچنین شما میتوانید نحوه رنک آپ کردن در بازی COD:MOBILE را از اینجا بخوانید.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3.17 (6 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

3 دیدگاه برای “رنک آپ کردن در فری فایر

  1. Arash گفته:

    سلام من توی بازی پابجی مبایل رنک آپ بازی میکنم والانم کاپم آخر M24 هستش الان دیگه انگار کاپم بالا نمیره بااین که همیشه رنک آپ میزنم شما چه توصیه ای میکنین

  2. Pooya گفته:

    مدیر جان رنک آپ به نت و سخت افزار و پول برای اسکین و یو سی وایسته و مطالب شما تا ice وارد و بعد آن انگیزه و تلاش و مایوس نشدن در حدشعار و حرف ست. گیمری که بیست بار پشت سر هم باخت میده بنظرت مشکل انگیزه داره؟ تو مرحله ice یک باید جزء بیست نفر اول باشی و حداقل ۲ تا کیل تا منفی نگیری و استپ دوم باید ده نفر اول و ۴ تا کیل تا منفی نگیری و …دوستان اگه نت و گوشی اندروید ده ساپورت ندارید به ice رسیدیت یا اکانت رو یادگاری نگه دارید یا بفروشید چون امکان کانک شدن در حد شکنجه و اصلا حس بازی ندارید بیشتر مشکل اعصاب روان پیدا میکنید اگر دو تا هم تیمی خوب و واقعی دارید که امکان ساپورت شما براحداقل یکماه رنک اپ بی وقفه رو داشتن شاید و اما بشود و بغیر محال ممکن ست. من با نوت ده تا آیس سه چندبار بالا اومدم و … آخرش اکانت م رو فروختم . واقعیت را قبول کردن سخته ولی آدم عاقل پذیرای آن تا موفقیت درخور و اندازه خود میباشد. با پراید نمیشه از لامبورگینی سبقت گرفت و … موفق باشید 😒😢

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت