رانندگی در پابجی

رانندگی کردن در بازی پابجی یکی از مهم ترین کارهایی است که شما باید به آن مسلط باشید. در بازی های بتل رویال زمانی که زون کوچک میشود و شما نمیتوانید پای پیاده به منطقه امن برسید شما حتما باید با استفاده از وسایل نقلیه به منطقه امن برسید. همچنین شما میتوانید برای لوت کردن سریع تر از وسایل نقلیه استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم درباره نحوه رانندگی در بازی پابجی بگوییم.

برای رانندگی کردن اول باید وسیله نقلیه پیدا کنید. وسایل نقلیه در بازی پابجی به صورت رندوم در مپ قرار میگیرند پس نکته ای که باید به آن دقت کنید پیدا کردن یکی از آن ها است. هر وسیله نقلیه ویژگی مخصوص به خود را دارد. بعضی از آن ها از شما محافظت بیشتری میکنند و بعضی از آن ها به شما این اجازه را میدهند که سریع تر حرکت کنید پس حواستان باشد که بسته به نیاز خود و هم تیمی هایتان وسیله نقلیه را انتخاب کنید.

یکی از نکات مهم دیگر برای رانندگی محل پارک است. وقتی میخواهید از وسیله نقلیه خود پیاده شوید و به لوت کردن بپردازید یا در یک درگیری شرکت کنید حواستان باشد که آن را آزاد و در دید همگان قرار ندهید. با اینکار شما به حریفان خود اجازه میدهید که بفهمند تیمی در اینجا حضور دارد و به این صورت به راحتی به شما حمله میکنند و شما را غافلگیر میکنند.

همیشه حواستان باشد که بی هدف رانندگی نکنید. هرگز در مپ بدون مشخص کردن یک نقطه و یک مکان به گردش در مپ نپردازید. این کار فقط با ایجاد سر و صدا باعث میشود شما مورد هدف تیر دشمنان قرار بگیرید و سریع تر کشته شوید. همیشه قبل از اینکه سوار ماشین خود شوید یک مکان که در جای امنی قرار دارد و لوت خوبی در آن است انتخاب کنید و به سمت آن بروید و سپس از وسیله نقلیه پیاده شوید و به نبرد بپردازید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت