دانلود بازی area f2

یکی از برترین ساخته‌های چند سال گذشته استودیو یوبی‌سافت و عنوانی که توانست پس از مدت‌ها تحول کوچکی در Esports عناوین شوتر ایجاد کند، Rainbow Six Siege. البته نمی‌توان نادیده گرفت که با توجه به ساختار پیچیده و دشوار Rainbow Six، حتی تصور تجربه آن روی پلتفرمی مانند اندروید یا iOS نیز غیرممکن به نظر می‌رسید. اما استودیو Qookka Games این ناممکن را تبدیل به تبدیل ممکن کرد.

Area F2 در یک سکوت کامل خبری ساخته شد و تنها زمانی که نسخه بتای آن دردسترس کاربران قرار گرفت، برای اولین بار با محتوای بازی روبه‌رو شدیم. درواقع با عنوان جدیدی روبه‌رو نیستیم. اگر Rainbow Six را تجربه کرده باشید، همه چیز در Area F2 برایتان آشنا است. درواقع همین آشنا بودن است که موجب می‌شود Area F2 حتی بیش از پیش جلب توجه کند. در پروسه ساخت Area F2 به هیچکدام از مکانیزم‌ها و سازوکارهای نام آشنای Rainbow Six آسیبی وارد نشده و تا جای ممکن تلاش شده Area F2 پورتی مستقیم از Rainbow Six باشد.

در Area F2 دو تیم پنج نفره رو‌به‌رو یکدیگر قرار می‌گیرند. یکی وظیفه دارد در دو نقطه مشخص که نزدیک یکدیگر هستند بمب بگذارد و تیم دیگر می‌بایست جلوی این عملیات را با دفاع کردن از نقاط مشخص شده بگیرد. تقریبا مشابه آنچه در کانتر استرایک دیده‌ایم، اما تاکتیکال‌تر و با آزادی عمل بالاتر. در حال حاضر برای هر تیم نه اپراتور طراحی شده که تقریبا مشابه اپراتورهای Rainbow Six هستند.

واحد پول ستفاده شده در این بازی کوپن (coupons) می باشد.

جهت خرید کوپن بازی منطقه اف دو (Area F2) کلیک کنید .

جهت خرید منبر شیپ هفتگی و ماهانه Area 2 کلیک کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1.5 (2 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه