تیمی بازی کردن در پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

پابجی بازی کردن به تنهایی میتواند خیلی ساده باشد. این شمایید که انتخاب میکند به صورت تدافعی یا تهاجمی بازی کنید. اما بازی کردن به روش تیمی بسیار متفاوت است چون از شما انتظار میرود که هوای هم تیمی هایتان را داشته باشید و دیگر همه چیز درباره شما نیست . 

1-ارتباط برقرار کردن

متاسفانه هم تیمی های شما خواندن ذهن شما را بلد نیستند. اینکه فقط بگویید دشمن را دیده اید کافی نیست. شما باید به آن ها به طور دقیق مختصات دشمن را بدهید تا هر راحت تر بتوانند موقعیت خود را تنظیم کنند.برای این کار میتوانید از نقشه درون بازی استفاده کنید . بعد از یه مدت هم تیمی های شما به مکان های بازی و طرز بازی شما عادت خواهند کرد و این ارتباط برقرار کردن بسیار ساده تر خواهد شد.

2-تجهیزات را تقسیم کنید

درست است که هر کس از یک نوع اسلحه استفاده میکند اما به هرحال هر کدام از بازیکنان به یک رایفل جلیقه و کلاه نیاز خواهند داشت. به یاد داشته باید که در مود های دو نفره و تیمی به دنبال تجهیزات برای دیگران هم باشید و با مارک کردن آن ها میتوانید مکان آن ها را به دوستانتان اطلاع دهید.

هیچ چیز بدتر از این نیست که در بازی های تیمی هر کس به فکر خودش باشد . اگر شما یک دوربین 8x دارید میتوانید آن را به دوستتان که یک اسنایپر دارد بدهید یا اگر از اسلحه ای خوشتان می آید به راحتی از آن را درخواست کنید.

برای اینکه بدانید بهترین تجهیزات در کدام منطقه ها هستند میتوانید این مقاله را بخوانید.

3-غرورتون رو چک کنید

راه ها و استایل های زیادی برای بازی کردن وجود داره ولی بیشتر تیم ها دنبال بردن هستن و برای بردن شما نیاز دارید که آخرین نفر زنده تیم باشید.این به این معنی نیست که شما به تعداد زیادی کیل نیاز دارید و دنبال دشمن غیر اضطراری گشتن و درگیر شدن بی موقع سریع ترین راه باختن بازی است.تیم شما نیاز به 20 تا کیل نداره تنها چیزی که شما نیاز دارید اینه که تا آخر بازی زنده بمونید.شاید اگر شما سولو بازی میکردید می توانستید با دیدن دشمن سریع شلیک کنید ولی در بازی گروهی حتی اگر شما دشمن را از پا در بیارید هم تیمی های دشمن می توانند او را به بازی برگرانند و موقعیت شما آشکار شود.

مطمئن شوید که شما به هم تیمی هایتان قبل از درگیری اطلاع میدهید و همه آماده درگیری هستید.تنهایی تصمیم نگیرید.غرور یکی از خطرناک ترین ذات آدمیزاد چه در بازی و چه در دنیای واقعی محسوب میشه.

4-به عنوان یک تیم حرکت کنید

در بازی سولو شما به راحتی می توانستید در منطقه های باز بازی کنید ولی در اسکواد شما به راحتی پیدا میشوید.چرا که  قبلا شما فقط یک نفر بودید ولی حالا 4 نفر هستید و تیم دشمن به راحتی میتواند شما را پیدا کنند.اگر در فضای باز شما را پیدا کنند مشکلی دیگری وجود داره و آن هم جایی برای پناه گرفتن است. در فضای باز پناه گاه برای 4 نفر به راحتی پیدا نمیشود و از همه سمت شما مورد حمله قرار میگیرید. برای همین بهتر است در بین ساختمان ها بگردید و اگر مجبور شدید مسافت زیادی را طی کنید یک وسیله نقلیه پیدا کنید.

5-همراه هم وارد درگیری شوید

در بازی تیمی درگیری ها بیشتر استراتژی نیاز دارند تا نشونه گیری خوب شما ممکنه نشونه گیری خیلی خوبی داشته باشید ولی بخاطر اینکه با تیم همکاری نکردید اون دست بازی رو میبازید.بدون هماهنگی وارد درگیری نشیوید.اگر کسی کمک خواست بهش کمک کنید.برای درگیری برنامه بریزید و از نقاط مختلف حمله کنید  ولی هرگز در بازی تیمی تنهایی کار نکنید وگرنه باختن شما در مقابل کسی که بازی تیمی بهتری دارد حتمی است.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت